Lijepe u pedesetima

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Dvadesete su, generalno gledano, godine rezervirane za studiranje i stjecanje diplome, tridesete za probijanje na poslovnom planu i planiranje obitelji, cetrdesete za podizanje djece na svoje noge... U nekom idealnom svijetu, dakako.

No, kada bi u tom idealnom svijetu jedna uspješna, suvremena žena i majka trebala pronaci malo vremena za sebe? Po svemu sudeci, tek kad djeca završe fakultete, stambeno pitanje bude riješeno, a karijera na cvrstim nogama. Dakle, tek tamo iza 45. ili kasnije.

Ni jedna od oko 700 žena koje su se prijavile za pro-age modnu reviju mladog dizajnera Igora Galaša na predstojecem Dove Fashion.hr-u nije živjela u idealnom svijetu. Život im nije bio kao na filmu, stvari se nisu uvijek odvijale po planu niti su sve njihove price uvijek imale sretan završetak. Pa ipak, sve ih veže isto - spadaju u dobnu skupinu koja danas, konacno, u petom ili šestom desetljecu života ima vremena i želje posvetiti se sebi, a cini to sa smiješkom, jer je život nije pobijedio. One su "obicne" žene, koje svi poznajemo i drago nam je što ih imamo u blizini, a sve su, dakako, prekrasne - svaka na svoj jedinstven nacin - jer sjaje iznutra. Ne cudi stoga što ekipi s Dove Fashion.hr-a nije bilo nimalo lako izmedu 700 prijavljenih odabrati samo njih 10 koje ce odjenuti Galaševe kreacije i prošetati modnom pistom jedne od najprestižnijih domacih modnih manifestacija. Zadatak se pokazao preteškim pa su broj na kraju teškom mukom sveli na 11.

"Razlika izmedu žene u dvadesetima i one koja se bliži pedesetoj, ili ju je prešla, gledano iz kuta dizajnera, svakako je velika, iako možda ne na nacin koji biste ocekivali. U dvadesetima žene uglavnom izgledaju dobro u svemu, mnogo manje moraju razmišljati o tome što ce odjenuti i nisu toliko selektivne pri odabiru odjece. U pedesetoj vec tocno znaju što žele, što im dobro stoji, zahtijevaju kvalitetu i spremne su uložiti više novca u savršen komad odjece", kaže Galaš napominjuci da one izgledom ne imitiraju "vješalice" sa stranih modnih pista niti slijepo slijede posljednje modne krikove, vec odjecom izražavaju svoju bogatu osobnost, iskustvo i stav prema životu.

"Slušajuci price tih žena koje su prošle doista mnogo toga u životu, neke teške životne tragedije, rat, bolesti, zatim gledajuci njihove osmjehe i upijajuci nevjerojatno pozitivan stav o životu, došao sam do zakljucka da su žene srednje životne dobi poput leptira koji se upravo izvukao iz kukuljice. Njihova je transformacija ocigledna - ne zamaraju se sitnicama kao kad su bile mlade, zrace optimizmom i njihova je energija zarazna", veli mladi dizajner kojemu je iskustvo ove sasvim posebne revije stoga i posebno drago.


Podijeli: Facebook Twiter