Još jedan Lidlov supermarket, 91. u Hrvatskoj, danas je, uz pjesmu i nastup zbora OŠ Dr. Mate Demarina, svečano otvoren u Medulinu, tik uz Plodine. U novoj trgovini, koja obuhvaća 1.252 kvadrata, zaposleno je 15 ljudi, a najavljeno je i daljnje sezonsko zapošljavanje. Kupcima je na raspolaganju 96 parkirališnih mjesta.
Trgovinu je simboličnim rezanjem vrpce otvorila njena voditeljica Jelena Novković, uz pomoć načelnika Općine Medulin Gorana Buića. Marina Dijaković, voditeljica Lidlovih korporativnih komunikacija, naglasila je da su asortiman i cijene identični onima koji postoji u ostalim marketima, budući da se ova trgovačka kuća vodi krilaticom "jedna zemlja, jedna cijena".
Novi Lidl u Puli
Ostalo je nepoznato koliko je uloženo u ovaj supermarket jer u Lidlu taj podatak smatraju poslovnom tajnom. Dijaković, međutim, navodi da je Istra tvrtki iznimno atraktivna zbog turističke sezone, ali i lokalnog stanovništva koje gravitira ovom kraju.
Općinski načelnik Goran Buić kazao je da je Medulin najturističkije mjesto kojemu je potrebna ovakva ponuda. Svoj je stav potkrijepio činjenicom da medulinska rivijera godišnje ostvari 2,5 milijuna noćenja.
- Zajednički smo uspjeli otvoriti vrhunsku trgovinu. Veseli me jednaka politika cijena u cijeloj Hrvatskoj, ali i činjenica da se nude hrvatski proizvodi, rekao je načelnik. Dodao je da se uskoro otvara i Lidl u Puli, neslužbeno doznajemo da će se nalaziti preko puta benzinske crpke u Medulinskoj ulici, no iz Lidla nam jučer tu informaciju nisu potvrdili.
Kupcima su se na dan otvorenja nudili besplatna kava, čaj, krafne i slatkiši, a ono u čemu su se zadovoljni mještani složili jest jednaka politika cijena u svim marketima u državi. Podržavaju zdravu konkurenciju koja će, smatraju, "dovesti u red" cijene u obližnjim Plodinama koje su u sezoni 30-ak posto više od onih u istom marketu u Puli.
Zdrava konkurencija
U obilasku dućana zatekli smo Vladimira Happa koji kaže da mu se sviđa prostrana trgovina, iako o cijenama više brine njegova supruga. "Dobro je da je svugdje cijena jednaka. Mislim da će najsretniji biti turisti. Nijemci iz Medulina odlaze u Lidl u Pulu," kaže Happ.
Mirna Leverić i Vera Vidmar, medulinske vijećnice, kažu da su zadovoljne lijepim objektom, ali i dolaskom konkurencije. "Ako cijene budu onakve kako su rekli, bit ćemo zadovoljne. Prednosti još jednog marketa najviše će se osjetiti ljeti, kada bi se trebale smanjiti gužve na kasama, kaže Leverić. Vidmar dodaje:"Mi smo penzićke i puno nam znače niže cijene".
Lidl potpomogao kupnju skupocjenog skifa
Danas je ispred Lidla bio izložen skupocjeni skif Filippi, vrijedan 70 tisuća kuna, koji je Veslački klub Medulin nabavio dobrim dijelom zahvaljujući Lidlu. Tvrtka je, naime, osigurala polovicu iznosa, dok je drugi dio stigao iz blagajne samog kluba koji se financira iz općinskog proračuna i članarina, kazala je Alena Tatarević, predsjednica kluba. Tvrtka je potpomogla i OŠ Dr. Mate Demarina te medulinski nogometni klub koji će doniranim novcem kupiti dresove.
Market nedostaje i u Premanturi
U uređenje pristupne prometnice, odnosno raskrižja koje vodi prema Lidlu, oborinske odvodnje, javne rasvjete i asfaltiranje uloženo je ukupno 1,2 milijuna kuna. Od tog su iznosa po pola milijuna uložili Općina Medulin i Županijska uprava za ceste, dok je pulski Vodovod uplatio 200 tisuća kuna.
Načelnik Goran Buić napominje da je taj iznos Lidl preplatio uplatom 1,7 milijuna kuna komunalnog doprinosa.
- Postoje upiti mještana za gradnju novih marketa, pogotovo u Premanturi. No, o to ćemo razgovarati u narednom razdoblju, izjavio je Buić. (M. VERMEZOVIĆ IVANOVIĆ, snimio D. ŠTIFANIĆ)