Lidl plasira hrvatske proizvode u Mađarskoj

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Trgovački lanac Lidl Hrvatska na mađarsko će tržište plasirati neke od najpoznatijih hrvatskih proizvoda poput pršuta, štrukli, malvazije, plavca ili pak sapuna s morskom soli.

Kako su izvijestili iz tog trgovačkog lanca, u četvrtak, 25. srpnja, u svim Lidl trgovinama diljem Mađarske počinje Hrvatski tematski tjedan, u sklopu kojega će mađarski kupci imati priliku isprobati hrvatske specijalitete i proizvode poznatih hrvatskih tvrtki.

Lidl je na mađarsko tržište stupio 2004. godine s 12 trgovina i logističko-distributivnim centrom, a danas u Mađarskoj ima 158 trgovina i tri logističko-distributivna centra te više od 3.500 zaposlenih.

Trgovački lanac Lidl Hrvatska, kako navode, tematske tjedne s hrvatskim proizvodima planira održati u Lidlovim trgovinama diljem Europe. Lidl grupacija ima više od 9.000 trgovina u više od 20 europskih zemalja. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter