Među zanimljivim sudionicima devetog Weekend Media Festivala što će se u Rovinju održavati od 22. do 25. rujna, bit će i Lazar Džamić, "ikona novinarskih i business krugova, svestrani umjetnik koji progovara o kulturološkom značenju Alan Forda na području bivše Jugoslavije te jednostavnim i otmjenim jezikom vjerno
prikazuje razlike i stereotipe o srpskom i britanskom društvu".
Profesionalni novinar, urednik i direktor na radiju, kolumnist u dnevnim listovima, autor tekstova brojnih magazina, ugledni marketinški stručnjak, svoja će
iskustva i ideje podijeliti s gostima najvećeg komunikacijskog festivala u jugoistočnoj Europi koji se organizira pod generalnim pokroviteljstvom Adris grupe. Džamića je životni put vodio od Beograda do Londona gdje danas stvara digitalne strategije za vodeće svjetske kompanije. Surađivao je i s vodećim svjetskim i britanskim
brendovima na projektima koji su obuhvaćali sve, od istraživanja i informacijske arhitekture do izrade nagrađivanih kreativnih i eCRM strategija, a vodio je i tim za strategiju brenda u Googleovom kreativnom think-tanku ZOO u Londonu. Kao konzultant za marketing napisao je sedam knjiga, među kojima se posebno izdvaja
kolekcija tekstova koje je iz Londona pisao za beogradski Novi magazin spojenih pod nazivom "Čaj od šljiva". U toj knjizi prenosi stereotipe, različitosti i specifičnosti srpske i britanske kulture. Tu je i knjiga "Cvjećarnica u Kući cvijeća", knjiga o stripu "Alan Ford" i kulturološkom značenju njegove popularnosti u bivšoj SFRJ. (I. Ko.)