Od sljedeće sezone hoteli i kampovi Lagune Novigrad poslovat će pod novim imenom - Aminess hotels and campsites - priopćuju iz te tvrtke. Rezultat je to iscrpnog istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke koje je za novigradskog hotelijera provela nezavisna agencija za kreativne komunikacije i brand menadžment Carli+Sosa iz Splita.
Novim brandom, Laguna Novigrad zaokružuje investicijski ciklus, koji zadnjih nekoliko godina prati kontinuirani rast prihoda i noćenja, ulaganja u objekte i podizanje kategorizacije kampova te širenje poslovanja u Dalmaciju.
Prijateljski pristup
Time je Laguna Novigrad izišla iz regionalnih okvira poslovanja te je, u skladu s trendovima komuniciranja na tržištu, prepoznata potreba za rebrandingom. Kako pojašnjavaju u toj tvrtki, cilj projekta koji se odvijao u nekoliko faza, bio je istaknuti novim verbalnim i vizualnim identitetom najsnažnije vrijednosti branda. Osnova riječi Aminess je ami - francuska riječ čije je značenje "prijatelj"- što je sinonim za pristup koji Laguna Novigrad godinama njeguje.
Nova kovanica za riječ prijateljstvo utjelovljuje doživljaj boravka u objektima, ugodno i prijateljsko okruženje u kojem se gost osjeća opušteno i dobrodošlo, pojašnjavaju u Laguni Novigrad.
- Novo ime našeg branda nametnulo se kao logičan zaključak iscrpnog istraživanja stavova gostiju, partnera i zaposlenika tvrtke Laguna Novigrad. Veliki broj ispitanika istaknuo je ljubaznost i predanost naših djelatnika te ugodnu i opuštajući atmosferu u svim objektima kao najprepoznatljivije vrijednosti Lagune Novigrad.
Upravo su to elementi koji utječu na izuzetno pozitivne dojmove s kojima gosti odlaze kući, izjavila je predsjednica uprave tvrtke Zrinka Bokulić.
Simbol beskonačnosti
Grand hotel Orebić, u istoimenom mjestu na poluotoku Pelješcu, od iduće sezone postaje Aminess Grand Azur Hotel, dok će se hotel Feral u Brni na Korčuli zvati Aminess Lume Hotel. Imena novigradskih hotela i kampova ostat će nepromijenjena, s tim da je novim standardima u komunikaciji branda definirano da imena svih objekata prilikom prezentacije na tržištu dobivaju nadopunu krovnim brandom Aminess i samostalne slogane koji ističu njihovu suštinu.
- Dinamikom kreiranja formi u vizualnom identitetu krovnog branda potrudili smo se na najbolji način reflektirati kretanje zaposlenika u prenošenju temeljne emocije - povezivanje s gostima, odnosno srž ovog branda. Simbol beskonačnosti koji se nazire kroz formu linija asocira da je riječ o odnosu koji nikada ne prestaje, pojasnili su Igor Carli i Goran Šoša iz nezavisne agencije za kreativne komunikacije Carli+Sosa, autori novog identitetskog sustava branda Aminess. (B. BAN)