U bivšoj Jugoslaviji nosile su ih tete kuharice i konobarice, a danas se pod imenom Lacoste u njima šecu manekenke po pisti Njujorškog tjedna mode. Iako su Borosane kao modna marka zašticene, u Borovu ne razmišljaju o tužbi protiv Lacostea.
"Iako smo zaštitili Borosane, ne razmišljamo o tužbi. Ovo je nama dobra reklama i laska nam", kazao je za tportal Josip Galic, direktor marketinga Borova.
Borovo je lansiralo nove redizajnirane Borosane. To se gotovo poklopilo s predstavljanjem Lacosteove inacice predstavljene na reviji u subotu. Nakon golemog uspjeha s redizajnom startasica za koji je zaslužan Mauro Massarotto, Borovo je odlucilo slican uspjeh ponoviti i modnom markom Borosane.
Galic kaže da su šarene Borosane napravili za široko tržište. No Borosane ce pokušati vratiti i na radna mjesta. Tako ce najvecim hrvatskim tvrtkama ponuditi izradu Borosana u boji koja karakterizira njihovu tvrtku. Tako bi uskoro blagajnice u Konzumu mogle na nogama imati crveno-zelene Borosane. Kožni modeli Borosana namijenjeni su bolnicama i zdravstvenim ustanovama.
Cini se da su u Borovu, nakon oživljavanja proizvodnje nakon rata, shvatili kapitalisticko funkcioniranje tržišta. Polako, ali sigurno cipele iz Borova vracaju se na noge hrvatskih gradana.
Prije rata u Borovu su bile zaposlene 23 tisuce radnika koji su proizvodili 23 milijuna para obuce godišnje. Danas oko tisucu radnika proizvodi 1,5 milijuna pari obuce. Projektima poput Startasa i Borosana pokušavaju vratiti prijašnju slavu kada su se njihove cipele nalazile na policama ducana diljem svijeta. Cipele iz Borova prodaju u Hrvatskoj, Crnoj Gori i Sloveniji, gdje Borovo ima svoje trgovine, a izvoze i u zemlje Europske unije.