Prvi dan novog prometnog režima na Titovom trgu i parkiralištu Rialtu obilježila je zbunjenost i nedoumice vozača. Komunalni redar imao je pune ruke posla objašnjavajući im da se na trgu više ne smije parkirati, a katkad je i postavljao "čestitke" pod brisače.
Vozači su na iscrtanom središnjem dijelu ostavljali vozila i po nekoliko sati jer na tom je mjestu dopušteno zaustavljanje, a u novim je uvjetima nastala tendencija da se taj pojam što više rastegne.
Poseban problem bilo je desetak parkirnih mjesta u Ulici Paola Sfecija u produžetku trga. Ispod prometnog znaka kojim se zabranjuje parkiranje stoji oznaka parkirne zone i vozači su, osobito stranci, uredno parkirali. Rješenje je došlo u popodnevnim satima u obliku ljepljive trake kojom je prekriven napis.
Na parkiralištu Rialto rade dva naplatničara. Umjesto da, kao i do subote na trgu, naplatničar čeka da netko parkira, pa mu donese kartu, dobili su naputak da vozače zaustavljaju na ulazu gdje im predaju kartu, a naplaćuju je na izlazu prema vremenu provedenom na parkiralištu. Izgleda jednostavno, ali s tim je povezano niz pitanja.
Preko parkirališta, naime, vodi put do zemljišta na kojemu može stati 15-ak vozila - što ako je vozač ostavio vozilo na tom, nazovimo ga, divljem parkiralištu Rialto? Posebno ako je riječ o stanarima koji tu drže vozila, a neki imaju i garaže.
Teoretski, niti vozač koji je odbio uzeti kartu ne može naplatničaru dokazati da je parkirao ondje, niti naplatničar može dokazati da je vozilo bilo na gradskom, a ne na tom zemljištu za koje nije nadležan. (R. SELAN)
CIJELI TEKST PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU OD PONEDJELJKA.