Kako s mirovinom manjom od dvije tisuce kuna, uz sve ostale režije, placati i stanarsku pricuvu od 400 kuna? Možda bi pomogla reklama na toj zgradi?
To je, naime, retoricki pitao labinski gradski vijecnik ?anluka Miletic na posljednjoj sjednici, zanimajuci se ima li Labin pravilnik kojim se regulira oglašavanje na zgradama i hoce li se s time uopce krenuti.
Tvrdi da su, primjerice, za njegovu zgradu nasuprot gradskog stadiona zagrijani oglašivaci, konkretno trgovacki lanac i proizvodac gradevinskog materijala.
- Ako pojedina tvrtka, govorim napamet, mjesecno plati dvije tisuce kuna, nakupit ce se nemalu pricuvu. Koliko bi samo, pogotovo umirovljenicima, znacilo da se na racun toga placa stotinjak kuna manja rata!, kaže Miletic.
Gradska se uprava, medutim, kako je istaknuo prvi covjek Labina Tulio Demetlika, protivi reklamama na zgradama. O tome nije donesen pravilnik, a njegovu svrsishodnost može, po potrebi, razmatrati Gradsko vijece, kazao je podeštot.
- Želimo li Labin s komunalnom uredenošcu za cetiri zvjezdice, onda takvim reklamama nema mjesta. Za takvu kategorizaciju ni ispred kafica na starogradskom trgu ne bi smjele biti one reklame piva ili vode na suncobranima kao sada, vec bi oni trebali biti jednobojni. Uostalom, dozvolimo li oglašavanje na fasadama, to ne bi bilo korektno prema stanarima koji žive u zgradama na manje atraktivnim lokacijama za oglašivace, objasnio je Demetlika.
Slicno se, podsjetio je, diskutiralo i oko postavljanja reklama na stupove javne rasvjete. To, kao dodatni izvor prihoda Grada, u Labinu takoder dosad nije zaživjelo.