Kupio ledomat, dobio zvučnik - i to pokvaren

Vladimir Paliska - umjesto naručene robe, neuračunato dopisivanje
Vladimir Paliska - umjesto naručene robe, neuračunato dopisivanje

- Odlučio sam se na ovaj istup u vašem mediju kako građani ne bi prošli torturu koju sam ja prošao i prolazim - tim nam se riječima obratio Vladimir Paliska iz labinskog predgrađa Ripenda Kras. Naime, po njegovim riječima, on je 25. lipnja naručio preko Internet prodaje tvrtke Electronic star - Hrvatska ledomat koji je pronašao na njihovim internet stranicama.

- Nisam slutio ni u snu da će mi se nakon toga događati pravi pakao, da ću osjetiti njihovu totalnu nebrigu, bahaćenje pa i prijetnje. Već nakon tjedan dana počeo sam sumnjati u tu firmu jer, iako sam ledomat naručio 25. lipnja, a platio pri dostavi u iznosu od 1.124 kune, za što imam evo i račun, pošiljka nikako da stigne, iako Electronic star garantira da je rok dostave, ako se plaća pouzećem 6-7 radnih dana, uplata internet bankarstvom isto toliko, a napominju kako je krajnji rok osam do devet radnih dana, priča Paliska, čija je obitelj isporuku pošiljke primila 16. srpnja, ili tek nakon 22 dana.

Krivi paket, prava adresa

No, tu počinje novo iznenađenje. Paket u kojem je trebao biti ledomat, pišemo trebao, jer najveće iznenađenje uslijedilo tek nakon njegovog otvaranja, a zaprimila je od Overseas dostavljača Vladimirova supruga. Potpisala je da joj je paket dostavljen, otvorila ga je te nakon par minuta shvatila da je u paketu umjesto ledomata - zvučnik! Vozač Overseasovog vozila bio je tek pedesetak metara od kuće kad su ga nazvali i dali do znanja da im je dostavljen krivi paket, no njegov je odgovor bio kako oni s tim nemaju ništa, te neka se obrate pošiljaocu.

- Ne krivim dostavljača, nije on ništa kriv, samo nam je dopremio pošiljku, ali mi nije jasno da naručiš jedno a dobiješ stoto, govori nam Vladimir, koji je istog trenutka nazvao u tvrtku Electronic star te im javio da su mu poslali krivu pošiljku.

Iz tvrtke dobiva upute neka im to javi pismeno elektronskom poštom te dostavi fotografiju krive pošiljke, to jest zvučnika, što Paliska i čini. Dan nakon toga, 16.srpnja, javljaju mu iz tvrtke da su mail zaprimili, zahvaljuju na poslanim fotografijama, te pišu: "ovaj e-mail proslijedit ćemo logistiki u Njemačkoj kako bi vam poslali ispravnu pošiljku" - stoji u njihovom odgovoru.

- Od tog datuma pa do današnjeg dana stalno razgovaramo i dopisujemo se ali se problem nije riješio, a ne vjerujem ni da hoće, ogorčen je Paliska, koji kaže kako je izgubio dragocjenog vremena, živaca a na kraju i novaca, za nešto što su neodgovorni ljudi i tvrtka Electronic star, prouzročili.

Vladimir nam priča i kako na mnoge od poslanih dopisa firmi nije odgovore ni dobio, nego mu nakon toga šalju jedan te isti e-mail, koji nam je i proslijedio, a u kome piše, citiramo: "Zahvaljujemo Vam na e-mailu, u slučaju da još niste dobili odgovor na Vaš upit, ili zahtjev, molimo pričekajte. Riječ je o tehničkim poteškoćama"

- Kako je vrijeme prolazilo, poslao sam im jedan dopis u kojem tvrdim da varaju i lažu narod svjesno, te poručujem da ću zadovoljštinu potražiti na sudu, govori Paliska, na što mu iz Electronic stara odgovaraju da je neosnovano prijetiti tužbama i prozivati ih za obmanu, jer su oni firma koja ima diljem Europe na tisuće kupaca, no kako je u njegovom slučaju došlo do pogreške u isporuci, i to najvjerojatnije u njihovom skladištu. (Adriano ŠĆULAC)

OPŠIRNIJE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter