Žanrovska različitost, od eksperimentalnog neo-folk psihodeličnog benda Lice mista s otoka Ugljana i zafrkantskog kabaretskog swing svijeta Zagrepčanina Mikija Solusa do politički beskompromisnog tuzlanskog underground umjetnika s ljubljanskom adresom Damira Avdića te novih beogradskih pop rock uzdanica Artan Lili, obilježila je sinoćnju četverosatnu koncertnu večer u hotelu Pula, u organizaciji Art & Music festivala i pulskog Sajma knjiga.
Uoči koncerta nenadano su zbog nepredviđenih okolnosti morali otkazati Letu štuke pa je njihovo mjesto zauzeo Damir Avdić, koji je u Pulu došao sa svježe objavljenim albumom "Manjina". Tradicionalno dojmljiv na sceni, ovaj put možda i najkazališniji, vrhunac je nastupa, možda i cijele koncertne večeri, postigao snažnom izvedbom naslovne pjesme "Manjina", nakon uvodnih "Čuvaj se", "Sedam milijardi" i "Biću kamen". Na stranu pojedine kritike autorovoj doslovnosti, no dojam je da su mu neke nove pjesme, poput "Kaptalizam Macht Frei" preduge za ovakav tip koncerta.
U dobro popunjenom prostoru nekad kultnog okupljališta (doduše, publika se u zadnjem dijelu koncerta počela osipati) koncert su otvorili Lice mista. Naglašena konceptualnost i eklektičnost, a manjak dulje melodične strukture priječe izraženiju kemiju u komunikaciji s publikom, a zbog ne najbolje ozvučenih mikrofona, značenje ionako osebujnog lokalnog dijalekta jedva se pogađalo.
Nekima se više sviđao prvi, akustičniji i mračniji dio koncerta (dobro je zvučala pjesma "'Zlo"), no činilo se da je većina jedva dočekala drugu, energičniju punk polovicu nastupa.
Miki Solus ima u bendu dobre muzičare i dojam je da bi se trebao ohrabriti i u stvaranju slobodno upustiti i u drugačije glazbene forme, mimo ipak jednoličnog kabaretskog swing izričaja nakrcanog zafrkantskim tekstom. Mogao bi jer ima gard i hrabar je. U repertoaru nisu propustili najuspješnije pjesme "Hipster", "Pun kufer", "Život je palačinka".
Imajući u publici poštovatelje koji su dobro upoznati s njihovim pjesmama, beogradski sastav Artan Lili kreirao je za nastupa prilično pozitivne energije. Stvaraju dojmljivo kompaktnu glazbenu sliku, u čemu je sigurno važan faktor iskustvo pjevača basista Bojana Slačale (inače basista i pjevača dua Stuttgart Online) te gitarista Dragana Kneževića (bivšeg gitarista Obojenog programa). U instrumentalnom izričaju prilično im se iščitava utjecaj novosadskih Boya (kontinuirani dvoglas basista i pjevačice Romane Kasumović), a u poetici utjecaj Obojenog programa, dijelom i EKV-a.
No, zbog naglašene "šminkerske" pop crte gube na autentičnosti koja krasi navedene uzore. U svakom slučaju, uvod im je bio efektan, posebno izvedbom njihova hita "Ako stanemo tu", a pred kraj večeri odsvirali su i novu pjesmu "Profesionalci". (Zoran ANGELESKI)