Privremeni, plasticni kružni tokovi postavljeni na pulskoj obilaznici prije mjesec dana izazivaju razlicite reakcije vozaca. Dok jedni hvale sigurnost i protocnost, drugi ih smatraju samo izbijanjem novca iz proracuna.
Nesporno je da su donijeli novu vrstu vožnje po obilaznici, na dijelu u industrijskoj zoni olakšali prometovanje, no uzrokovali su i probleme vozacima koji se još uvijek ne snalaze u "kružnoj vožnji". Teško je mijenjati navike pulskih vozaca, ali tako je bilo i s uvodenjem jednosmjernog prometa u Marulicevoj i Nazorovoj ulici, što se pokazalo, kao dosad najbolje rješenje kad su se Puljani navikli. Jednako kao i kružni tok u Šijani na križanju Koparske i Ulice 43. istarske divizije.
Privremeni kružni tokovi, postavljeni su na pet lokacija, u buducnosti ce postati "pravi", stalni rotori. Nedostatak financijskih sredstava razlog je što su na cekanju te što je u mirovanju i projekt proširenja pulske obilaznice od Šijane do Verudele.
I križanja obilaznice s Rizzijevom te Ulicom Veruda trebala bi dobiti svoje kružne tokove, a ne bi iznenadio još poneki - kod skretanja za Pješcanu uvalu i Marinu Veruda.
Na jesen bi Hrvatske ceste trebale zapoceti izgradnju kružnog toka na ulazu u grad u Šijani (kod Arube) te proširenje dionice Stancija Peliceti - Šijana. Usporedo su Hrvatske ceste, prema nedavnim rijecima Damira Prhata, procelnika Upravnog odjela za komunalni sustav i imovinu, prihvatile skorašnje projektiranje nastavka ove dionice prema Velom Vrhu (Vodnjanu) koje predvida izgradnju rotora kod Getroa te na mostu kod mlina, kao i na Velom Vrhu. Na križanju tog dijela obilaznice s Labinskom (kod Bricostorea) nece se graditi rotor, vec ce zatvoriti izlaz ove ulice na obilaznicu s obzirom na to da ce se prilikom gradnje kružnog toka na ulazu u grad izgraditi odvojak, izmedu Arube i Lidla, koji ce voditi do Labinske.
Barem je tako zamišljeno, a što ce kroz naredne godine biti ostvareno, tek ce se vidjeti. Kao i što ce ti projekti znaciti za okolne stanare. Primjerice, prilikom izgradnje kružnog toka na križanju obilaznice i Valturske, Šandaljska ulica mogla se do kraja barem asfaltirati da bi žitelji Monte Serpa lakše došli do rotora, umjesto zaobilaznim putem kroz Šijanu ukoliko imaju potrebu prometovati u smjeru Verudele.
Plasticni rotori - hit
I Opcina Medulin postavila ih je u Medulinu i Pomeru. No, u rotor na Premanturskoj cesti, kod skretanja za Pomer, nije ušlo skretanje za Banjole, koje je i sada kriticna tocka. Plasticnih kružnih tokova ima i u Vodnjanu te Porecu, tocnije samo u Vrvarima, jer je sve ostale rotore Grad Porec vec izgradio. (G. ROJNIC)