Tijekom 2013. godine u Hrvatskoj su prema podacima agencije Promocija plus prodana 27.802 nova putnička automobila, što je 11,3 posto ili 3.558 automobila manje nego 2012. godine.
Prošle godine tako je nastavljen pad prodaje, budući da je godinu ranije prodano 31.360 novih osobnih automobila, što je pak za 10.201 automobil, ili 24,5 posto, manje nego 2011. godine.
Prodaja novih automobila još je veoma daleko od godina prije krize, kada ih se u Hrvatskoj prodavalo znatno više - primjerice 2007. godine 82.664, a 2008. godine 88.265. Već 2009. godine broj prodanih novih automobila pao je na 44.891.
Najčešći razlog pada prodaje koji su tržišni analitičari isticali prošle godine je opći pad standarda zbog krize.
Najprodavanija automobilska marka prošle godine na hrvatskom tržištu bio je Volkswagen s 4.691 automobilom i tržišnim udjelom od 16,9 posto. S 9,6 posto i 2.684 automobila slijedi Opel, a treći je Peugeot sa 7,3 posto tržišta, odnosno 2.044 automobila.
Prema prodaji dalje slijede Hyundai, Škoda, Renault, Citroen, Kia i Ford.
Među modelima, najprodavaniji su redom Volkswagenovi Golf i Polo, Opelovi modeli Astra i Corsa te Hyundai i30. (Hina)