Kreće lov na Hamiltona i Mercedes

Sebastian Vettel i Lewis Hamilton (AFP)
Sebastian Vettel i Lewis Hamilton (AFP)

Kad se u nedjelju u šest sati ujutro po hrvatskom vremenu na stazi u Albert parku u Melbournu ugase crvena svijetla na semaforu, bit će to znak za start nove sezone Formule 1. Deset momčadi, 20 utrka i više od 20 vozača koji će krenuti u jurnjavu kako bi s trona maknuli branitelja naslova Britanca Lewisa Hamiltona koji neće voziti s brojem 1, već s brojem 44, odnosno prošle sezone neprikosnoveni Mercedes čiji su vozači slavili u čak 16 od ukupno 19 utrka. A, upravo su Mercedes, odnosno njegovi vozači Hamilton i Rosberg glavni favoriti i ove sezone. Nadmoć koju su iskazali prošle godine možda se neće ponoviti, ali su i ove godine glavni favoriti i za konstruktorski, ali i naslov u konkurenciji vozača. Ferrari i Red Bull se nadaju da su napornim radom uoči sezone smanjili zaostatak za Mercedesom. U Ferrrariju su promijenili prvog vozača, umjesto Španjolca Fernanda Alonsa koji je prešao u McLaren, ali neće voziti na startu sezone zbog poznatog udesa na treningu u Barceloni, za bolidom "propetog konjića" uz Kimija Raikkonena bit će sad četverostruki svjetski prvak Sebastian Vettel. Nakon legendarnog njemačkog asa Michaela Schumachera brojni fanovi momčadi iz Maranella nadaju se da će novi Nijemac odvesti njihov bolid na vrh.

- Pun sam emocija i jedva čekam nedjeljni start utrke u Melbournu kako bih počeo voziti za Ferrari. Ne znam ni sam što mogu očekivati, jer je prva utrka sezone uvijek posebna - rekao je Vettel. - Očekivanja su velika, ali to je i normalno.

Na stazi u Melbournu duljine 5303 metra, sa 16 zavoja (6 lijevih i 10 desnih) na kojoj će bolidi voziti 58 krugova, odnosno 307,574 km, naći će se četvorica od petorice svjetskih prvaka koji će nastupati ove sezone, Button, Hamilton, Raikkonen i Vettel, dok će Alonso biti gledatelj, ali i čak četvorica debitanata u Formuli 1, Max Verstappen, Carlos Sainz Jr, Felipe Nasr i Roberto Merhi. Među izmjenama pravila svakako valja napomenuti kako zadnja utrka više neće donositi duple bodove, a svaka će momčad na raspolaganju imati po četiri power unita po sezoni umjesto dosadašnjih pet. Kvalifikacije će se odvijati po prošlogodišnjem receptu. Dakle, po pet bolida će završiti kvalifikacije nakon prvog i drugog ciklusa, a najboljih deset će se u trećem dijelu boriti za pole position. (Roberto CAR)


Podijeli: Facebook Twiter