Krajem rujna zatvara se dio pulske obilaznice

Očekuje se gradnja prvog pravog trgovačkog centra poput ovog u Zagrebu
Očekuje se gradnja prvog pravog trgovačkog centra poput ovog u Zagrebu

S približavanjem roka koji je najavljen za završetak radova na dijelu obilaznice, odnosno pripadajućeg rotora na raskrižju sa Šišanskom cestom, očekuje se prebacivanje strojeva na drugi rotor koji će se graditi u sklopu projekta proširenja obilaznice. Međutim, neslužbeno se proširila vijest da će na tom dijelu obilaznice tijekom radova biti i zatvorena i to čak 
dva mjeseca?! Upitali smo stoga nadležne u Gradu Puli kakva je odluka donijeta o radovima na tom rotoru.

Pri kraju radovi na manjem rotoru

Valja pritom napomenuti da je pulski gradonačelnik Boris Miletić početkom kolovoza, tijekom obilaska radova na četverotračnoj obilaznici najavio da će spoj sa Šišanskom cestom 
najvjerojatnije biti gotov u drugoj polovici rujna, ali da će se tada radovi prebaciti na veći rotor koji će se graditi na spoju s Medulinskom cestom. "Vjerujem da ćemo do konca godine imati izgrađen cijeli ovaj dio prometnice s dva pripadajuća kružna toka. Kod planiranja ovih radova vodili smo računa o njihovom utjecaju na turističku sezonu i na promet po ovom važnom gradskom prometnom pravcu i mislim da smo pronašli optimalni model fazne izrade koji ne utječe previše na promet. Kada budemo radili rotor na Medulinskoj to će također zahtijevati 
određenu posebnu regulaciju prometa. Imamo i za to nekoliko opcija i vjerujem da ćemo dobro odabrati", ustvrdio je tada gradonačelnik Miletić.

A kako sada doznajemo iz Grada Pule, radovi na proširenju pulske obilaznice doista teku planiranom dinamikom.

"Trenutno se, uz rekonstrukciju stare dionice obilaznice, privode kraju i radovi na Šišanskom rotoru, a njihov se dovršetak, ovisno o vremenskim prilikama, očekuje do konca mjeseca, 
točnije 20. rujna te se, kao što je i najavljivano, najaktivniji dio gradilišta seli na lokaciju Medulinskog rotora. S obzirom na važnost ove prometnice, kao i vremenski period u kojem se izvode radovi, a riječ je dakako o turističkoj sezoni, od samog se početka pomno planirala dinamika izvođenja radova. Pritom se težilo da svi građani te ostali posjetitelji Pule u čim manjoj mjeri osjete tekuće radove, a s druge strane da se ne prekorače planirani rokovi kako bi naši sugrađani do kraja godine zaista mogli prometovati proširenom obilaznicom s trajnim 
kružnim tokovima na križanju sa Šišanskom i Medulinskom cestom", kažu u svom odgovoru nadležni iz gradske uprave.

Čeka se i održavanje Ironmana

Na isti se način, ističu nadalje, pristupa i daljnjim aktivnostima, odnosno planiranju radova koji predstoje, a zahvaćaju jedan od ključnih dijelova trase - uređenje Medulinskog rotora.

Naime, u okolnostima privođenja špice turističke sezone kraju čime je, objektivno, smanjen intenzitet prometa, okončanju svih većih festivalskih manifestacija, završetku i planirane sportske manifestacije Ironman, razmatrani su mogući dinamički planovi za nastavak, odnosno dovršenje planiranih aktivnost.

U okviru danih okolnosti optimalnim se, ujedno i najbržim, rješenjem ponuđenim od strane struke, ocijenilo rješenje kojim je planirano potpuno zatvaranje Medulinskog rotora i to iz razloga što će se na taj način izbjeći višestruko preusmjeravanje prometa te veći troškovi i duži rokovi izvođenja koji bi, kako ulazimo u jesensko/zimsko razdoblje, mogli uvelike biti ovisni o vremenskim prilikama na koje ne možemo utjecati.

Za vrijeme odvijanja radova na Medulinskom kružnom toku obilaznica će biti zatvorena od rotora Premanturska do rotora Šišanska, a glavni obilazni pravci bit će Šišanska cesta preko nove vanjske obilaznice za Premanturu i Medulin te drugi obilazni pravac Ulica Marsovo polje i Kraška ulica.

Vrijednost investicije iznosi 20 milijuna kuna, a radove izvodi društvo Cesta d.o.o. kao najpovoljniji ponuditelj odabran na javnom natječaju. (Sandra ZRINIĆ TERLEVIĆ)



Podijeli: Facebook Twiter