Krajem godine počinje izgradnja rotora na vrhu Radićeve

Praćka i lutka u istarskoj narodnoj nošnji
Praćka i lutka u istarskoj narodnoj nošnji

Nakon ljeta riješit će se sigurno prometna kritična točka na križanju Vodnjanske i Fažanske ceste, gdje su Hrvatske ceste najavile početak izgradnje kružnog toka, a vrlo lako mogla bi još jedna pulska prometna kritična točka dobiti sretan završetak i biti zgotovljena do proljeća sljedeće godine. Naime, nakon što dugo najavljivan, i potreban, rotor na vrhu Radićeve ulice, gdje su učestale prometne nesreće, nikako da ugleda početak realizacije, ali posljednji napori gradske uprave mogli bi uroditi plodom.

Privatni vlasnik spreman na dogovor

Naime, nakon što je odmah u startu Sjemenište prihvatilo ustupiti dio zemljišta za potrebe realizacije projekta nije se uspio ostvariti dogovor s vlasnikom privatne okućnice. Ni, čini se da se i to promijenilo uoči ljeta, jer i sam gradonačelnik Boris Miletić u razgovoru za naš list istaknuo je da je gradska uprava intenzivirala radnje da izgradnja kružnog toka na raskrižju Rizzijeve i Radićeve ulice započne čim prije kako bi se povećala sigurnost svih sudionika u prometu, te da je u proračunu osigurano za taj projekt 1,5 milijuna kuna. Isto nam je ponovio i pročelnik Upravnog odjela za prostorno planiranje, komunalni sustav i imovinu Giordano Škuflić, koji potvrđuje napredak aktivnosti po pitanju izgradnje ovog rotora, istaknuvši da za Grad Pulu predstavlja jedan od prioritetnih projekata kojim se namjerava sigurno i kvalitetno riješiti prometno pitanje na ovoj lokaciji kojom dnevno prometuje oko dvadeset tisuća vozila.

- Ulažemo maksimalne napore da izgradnja kružnog toka na raskrižju Rizzijeve i Radićeve ulice započne čim prije kako bi se povećala sigurnost svih sudionika u prometu u tom dijelu grada. Iz ovogodišnjeg smo proračuna osigurali 1,5 milijuna kuna i vjerujem kako ćemo veoma brzo uspjeti prilagoditi projektne aktivnosti kako bi do kraja godine imali spremne preduvjete za početak gradnje. Projekt je i tehnički malo izmijenjen, odnosno ima desne skretače, koji će dodatno doprinijeti sigurnosti i protočnosti prometovanja na način da neće opterećivati sam kružni tok. Trenutno smo u fazi razgovora i pregovora s vlasnikom privatne parcele, koja je manjim dijelom zahvaćena projektom. Razgovori su konstruktivni i pozitivno intonirani i vjerujem da će ćemo postići dogovor oko procijenjene vrijednosti zemljišta te nastaviti s projektnima aktivnostima, ishodovanjem dozvola, kako bi što je moguće prije započeli sa samom implementacijom na terenu, zaključio je Škuflić.

Kružni tok i kod spomenika

Inače, od prvobitno zamišljenog na samom križanju Radićeve i Rizzijeve ulice, rješenje je sada uvučeno je na površinu bližu zgrada "trojke" kako bi što manje zadirao u privatni posjed. Uz ovaj rotor u planu je uređenje i obližnjeg autobusnog stajališta u Rizzijevoj ulici, ali i još jednog kružnog toka na Vidikovcu, onog na raskrižju kod spomenika na križanju Rizzijeve i Voltićeve ulice.

Škuflić je početkom godine već najavio takve aktivnosti, naznačivši da će se na budući rotor na križanju Radićeve i Rizzijeve ulice nadovezati autobusno ugibalište i rotor kod spomenika. (Goran ROJNIĆ)



Podijeli: Facebook Twiter