Korotaj: Rezultati su nam važniji od veličine


Najveća akvizicija u hrvatskom turizmu, kupnja umaškog Istraturista od strane Plave lagune iz Poreča u vlasništvu obitelji Lukšić, očekivano je donijela promjene u umaškoj hotelskoj kući. Prva je izbor novog predsjednika Uprave. Riječ je o Ronaldu Korataju, nekadašnjem direktoru korporativnih komunikacija u Plavoj laguni, koji je zamijenio Željka Kukurina koji pak sljedeće godine prelazi na čelno mjesto porečkog turističkog diva Valamar Riviere.

Koje će promjene u Istraturistu nastati zbog preuzimanja?
- Najvažnija je promjena to što je Istraturist sada dio najveće turističke grupacije u Hrvatskoj. Grupacija Lukšić Hrvatska, zajedno s Istraturistom, ima približno 46 tisuća kreveta na četiri destinacije - u Poreču, Umagu, Dubrovniku i u Rijeci. Ove sezone primili smo ili ugostili približno 700 tisuća gostiju i 4,5 milijuna noćenja, što znači da ostvarujemo 7,1 posto ukupnog broja noćenja u Hrvatskoj. Činjenica da smo dio tako velike grupacije donosi Istraturistu niz velikih pozitivnih promjena.

Veličina nam omogućuje da napravimo iskorake u upravljanju, da objedinimo znanja i najbolje prakse kako bismo unaprijedili poslovanje kompanije uz istovremeno podizanje kvalitete i razine usluge, što će rezultirati povećanjem zadovoljstva gostiju. Iako je Grupacija Lukšić Hrvatska postala najveća turistička grupacija u Hrvatskoj, rezultati su nam ipak važniji od veličine. To znači postizanje ravnoteže između troškovne efikasnosti i ulaganja u kvalitetu usluga. Istraturist već ima dobra iskustva i prakse u nizu područja, no vjerujem da možemo učiniti dodatni iskorak u podizanju efikasnost poslovanja, naročito kroz sinergije djelovanja Grupacije.

Portfelj sada pruža veće mogućnosti diferenciranja objekata po vrsti usluge i proizvoda, što traži i
određena usklađivanja na razini Grupacije.

Hoće li se zbog preuzimanje ove tvrtke smanjiti broj djelatnika za stalno? Planira li se spajanje tvrtke s Plavom Lagunom po principu kako su svojedobno spojeni primjerice Rabac i Riviera u Rivieru Adriju?

- Kupili smo uspješnu turističku kompaniju i odlučili ulagati u nju. Na to smo jako ponosni. Istraturist ima i dodatni potencijal rasta te sam siguran da ćemo kroz sinergije nastale unutar Grupacije Lukšić Hrvatska biti u mogućnosti postići puni potencijal Istraturista. Način i model zajedničkog rada i djelovanja će se definirati u skladu s najoptimalnijim poslovnim okolnostima, no tek nakon što detaljno upoznamo sve, osobito razvojne potencijale Istraturista.

Smatram da je Istraturist zdrava i stabilna kompanija i da daljnji razvoj kompanije možemo graditi na vještinama i kompetencijama njegovih zaposlenika. Štoviše, mislim da će umrežavanje i standardizacija procesa u Istraturistu i Plavoj Laguni biti poluga za dodatni poslovni rast. U procesu povezivanja i preispitivanja procesa rada svim zaposlenicima i Istraturista i Plave Lagune otvoriti će se nove mogućnosti za osobni razvoj. Istraturist želi biti kompanija koja će svojim uvjetima rada privlačiti najsposobnije kadrove iz svih područja koja čine turizam. (Barbara BAN)

VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter