Daglas Koraca, Dario Makovac i Sunita Prodan Benolić iz umaške podružnice IDS-a danas su predstavili četiri poteza za dostupnu i transparentnu gradsku upravu. Želja im je približiti rad gradonačelnika, gradske uprave i komunalnih poduzeća građanima i uključiti ih u proces donošenja odluka. Istaknuli su da će uvesti Dan za građane kojima će svake srijede od 8 do 14 sati biti na raspolaganju i svatko će moći iznijeti svoj problem ili prijedlog koji će se nastojati riješiti. Uloga gradonačelnika je, kažu, da svojim sugrađanima omogući da žive bolje i sigurnije. Isti će princip primijeniti na sva komunalna poduzeća i ustanove u vlasništvu grada.
Kao redovitu praksu uvest će e-konzultacije za građane, odnosno savjetovanje oko svih ključnih budućih projekata grada te ih na izravan način uključiti u davanje prijedloga oko njihove realizacije. Gradsku upravu učinit će najtransparentnijom u Hrvatskoj, građani će se moći informirati o svim aktima putem službene stranice Grada, a što se pak tiče proračuna, i njega će približiti građanima kako bi i oni sudjelovali u njegovom donošenju te kako bi bili informirani na što se troši gradski novac. Također, gradskim će vijećnicima uvijek odgovarati na pitanja.
U Gradu će pojedini službenici biti zaduženi za određeno gospodarsko područje, pratit će zakonske promjene i natječaje za bespovratna sredstva, dok će im se građani moći obratiti za pitanje ili savjet. Organizirat će se predavanja na kojima će se građanima prezentirati promjene u zakonu, koje dokumente treba pripremiti za dobivanje sredstava, koje se šanse otvaraju i slično.
- Danas u Umagu građani i poduzetnici ne mogu doći do gradonačelnika ne bi li mu iznijeli problem ili potražili pomoć u njegovom rješavanju. Mi ćemo to promijeniti, nećemo se zatvarati u urede, već ćemo biti svima dostupni. Na moj broj telefona 091 531 8076 ili mail adresu [email protected] svaki mi se građanin može obratiti. Uspješan grad čine zadovoljni građani, a mi ćemo to i ostvariti, poručio je Koraca. (T. GRGIĆ)