Koncertom Hladnog piva počinje 9. Weekend Media Festival

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Velikim koncertom Hladnog piva danas će u prostorima stare tvornice duhana u Rovinju početi 9. Weekend Media Festival, najveće regionalno okupljanje komunikacijske industrije. Očekuje se više od 4.000 sudionika koji će u sljedeća dva dana imati priliku sudjelovati na preko 50 predavanja, panela, prezentacija i radionica koje priprema 120 utjecajnih govornika iz cijelog svijeta. Osim edukativnih sadržaja Weekend pruža jedinstvenu priliku da kroz cjelodnevno druženje razmjenjujete ideje, iskustva i mišljenja s kolegama iz regije, a pritom je zajamčena i odlična zabava uz bogat glazbeni program.

"Ove godine u Rovinj stiže velik broj predavača iz cijele regije. Weekend će ponovo biti pozornica na kojoj će otkriti najnovije trendove i izazove marketinške industrije. Nadamo se da će nakon ova četiri dana svi sudionici dobiti želju za stvaranjem novih, kreativnih ideja", istaknuo je Tomo Ricov, direktor festivala.

Konferencijski dio Weekenda počinje u petak predavanjem Shawn Pecasa Costnera, predstavnika Bronxa i New Yorka i insidera američkog show businessa, koji danas vodi jednu od najznačajnijih agencija za talente u sportu. O aktualnoj temi obrazovanja i potrebama društva 21. stoljeća na panelu pod nazivom "Obrazovanje i budućnost“ raspravljat će Predrag Grubić, Boris Jokić, Korado Korlević i Josip Tica dok je popodnevni dio programa rezerviran za Gaming industriju.

Rekordnih 57 agencija na BalCannes reviji

Rekordnih 57 agencija iz pet zemalja regije prijavilo je svoje najbolje projekte na BalCannes, regionalnu reviju reklamnih agencija. Čak 125 referentnih agencijskih projekata, pregledavat će žiri uglednih oglašivača koji će tijekom dva kruga ocjenjivanja među njima izabrati 25 najboljih. Ove godine, po prvi put na BalCannesu, oglašivači će dodijeliti i nagrade, a među njima i one najvažnije, za najbolju agenciju i najbolji projekt BalCannesa.

Najboljih 25 projekata agencije će predstaviti na glavnoj pozornici Weekenda u petak, 23. rujna u udarnom terminu od 16 sati i 45 minuta. Ovaj presjek regionalne marketinške produkcije korisna je prilika za sve oglašivače da se u kratkom roku i na jednom mjestu upoznaju s ponudom agencijskog tržišta regije.

Organizatori BalCannesa, HURA (Hrvatsko udruženje društava za tržišno komuniciranje) i Weekend Media Festival, posebno su ponosni na veliki broj novih agencija koje su od ove godine dio BalCannesa, njih čak 15. Za sve one koji ne dolaze u Rovinj, agencijski projekti bit će dostupni za pregled u sklopu digitalne izložbe koja će nakon festivala biti otvorena na BalCannes

Yellow Pages stranicama www.balcannes.com. (Priredila B. Ć. J.)


Podijeli: Facebook Twiter