Trendovska konceptna Opel Monza bit će predstavljena na Frankfurtskom sajmu automobila sredinom rujna. Taj će vizionarski konceptni automobil nastojati pokazati publici što u budućnosti mogu očekivati od proizvođača automobila iz Rüsselsheima. Dvije su glavne teme na vrhu popisa prioriteta za razvoj nove generacije Opelovih modela: učinkovitost i povezivost.
Te su vrijednosti jasno izražene i u razvoju Opelove dizajnerske filozofije prema kojoj "umjetnička skulpturalnost susreće njemačku preciznost" jer konture karoserije sada odaju novi smisao sportske elegancije umjesto puke snage mišića.
- Konceptna je Monza naša vizija Opelove budućnosti u čistom obliku. Ona je i nastavak duge Opelove tradicije predstavljanja revolucionarnih konceptnih automobila na frankfurtskom sajmu. Naposljetku, Opel je bio prvi proizvođač automobila u Europi koji je za taj salon IAA 1965. konstruirao studiju i predstavio je javnosti, rekao je glavni izvršni direktor Opela, dr. Karl-Thomas Neumann.
Opel ima najdužu tradiciju predstavljanja konceptnih automobila s futurističkim i inovativnim idejama na Frankfurtskom sajmu automobila od svih europskih proizvođača automobila. Opel nije predstavio novi konceptni automobil baš na svakom IAA-u, no mnogi su predstavljenih bili ključni za ilustraciju ili predviđanje trendova. Slijedi pregled najvažnijih Opelovih konceptnih automobila koji su imali premijeru na Frankfurtskom sajmu u posljednjih pedeset godina.
Prvi konceptni automobil svih vremena došao je iz Opelove roditeljske tvrtke, GM-a. Godine 1938. tvrtka GM Design proizvela je Buick Y Job - vozilo koje nije bilo namijenjeno serijskoj proizvodnji, nego predstavljanju novih tehnologija i dizajnerskih ideja. Dotad su u Europi samo specijalizirani proizvođači limuzina proizvodili i predstavljali futurističke dizajne karoserije, a Opel je bio prvi proizvođač automobila koji je demonstrirao svoju inovativnost konceptnim automobilom posve konstruiranim u vlastitim dizajnerskim studijima.
Bio je to Experimental GT koji je predstavljen na IAA-u u Frankfurtu 1965. godine. Opelov Experimental GT predstavljao je trendovski koncept pristupačnog sportskog automobila iz snova. Iznimno se svidio javnosti i specijaliziranim medijima te je samo tri godine kasnije koncept postao stvarnost: Opel GT iz 1968. bio je prvi europski konceptni automobil koji je ušao u serijsku proizvodnju i postao uzor u industriji.
Opelovi konceptni automobili iz šezdesetih godina bili su zapravo tako uspješni da su nekoliko godina kasnije i ostali europski konkurenti počeli razvijati i predstavljati vlastita konceptna vozila.
Opel i dalje intenzivno radi na svojim novim vizionarskim studijama, a dokaz toj tvrdnji je i konceptna Monza.