Konacno razotkrivamo Facebook!

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Korisnici Facebooka mogli su odabrati hollywoodskog frizera putem Facebook aplikacije Instyle.com tako da pošalju svoju fotografiju i odaberu željenu frizuru. Sliku s novom frizurom mogli su podijeliti s prijateljima na Facebooku i odluciti zajedno koja im najbolje stoji. Tako odabranu frizuru mogli su ponijeti sa sobom kod željenog frizera. U šest tjedana aplikacija je instalirana 185.000 puta, 78% korisnika bili su ciljana populacija (žene od 18 do 35 godina), korisnici su prosjecno proveli 7 minuta uz aplikaciju (usporedite to sa 7 minuta oglašavanja na TV-u!), a 47% korisnika vratilo se više od 25 puta i obišli su prosjecno tri cyber frizera!

Taj marketinški efekt Facebook aplikacije je školski primjer zanimljive, mjerljive i "pogodene" internetske kampanje provedene kroz društveni medij te je cest na internetu, ali pitanje je kakve kampanje najbolje prolaze kod domacih Facebook korisnika? Koju kampanju možemo ispravno primijeniti i koje se vrijednosti cijene u kampanjama u našoj regiji? Kako upravljati online identitetom? Kako povecati broj posjetitelja web stranica putem društvenih medija? Zašto je danas potreban strateški pristup društvenim medijima? Koju strategiju primijeniti, te kako izmjeriti njen ucinak? Odgovore na ova i slicna pitanja pripremaju strucni predavaci konferencije "Web::Strategija 6 - Ritam društvenih valova" koja ce se održati 19. studenog 2009. (cetvrtak) u Velikom konferencijskom centru Hypo EXPO XXI u Zagrebu.



Osim jedinstvene edukacije o internetskom marketingu koju Vam donose regionalni predavaci iz Srbije i Hrvatske (Aleksandra ?ermanovic, Gordan Orlic, Dejan Bizinger i drugi) u pripremi je i dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije za 9 najuspješnijih društvenih projekata prema ocjenjivackom odboru (prijavite ih i Vi!), zatim panel rasprava o trendovima društvenih medija, topli i hladni napitci, rucak, a sljedeci dan 20. studenog radionica DruMaRa te navecer Web::Party. Vladimir Budija iz racunovodstvenog ureda TENA BE d.o.o. ce u sklopu Web::Strategije 6 održati predavanje "Financijska ucinkovitost marketinških aktivnosti" te govoriti o analizi ucinka razlicitih marketinških aktivnosti kroz društvene medije.

Konferencija je pod srebrnim pokroviteljstvom web studija Virtus Dizajn, Poslovnog ucilišta Filaks, CPP - OnLine knjigovodstva, te najsigurnijeg web preglednika Windows Internet Explorer 8 i pod broncanim pokroviteljstvom tvrtke Avalon Premium Hosting. Medijski konferenciju prate renomirani mediji - Net.hr, Tportal.hr, Business.hr, Monitor.hr, Javno.com, Croportal.net, casopis VIDI i Glas Istre, a organizacijsku pomoc pružili su partneri: Nivas, Timgraf media, Hypo EXPO XXI, Komponenta, Wellness Coner, Toplice Sveti Martin, Fotke.hr, Imperito, Adriatica.net, Considero, te agencije Manjgura, Best Marketing i Abrakadabra. Službeno vozilo konferencije osigurava Uniline Rent a Car.

Redovna cijena kotizacije do 1. studenog iznosi 900 kn + PDV. Prijavite se još danas na Web::Strategiju 6 i kroz jednodnevnu edukaciju provjerite zašto je Web::Strategija imala najviše posjetitelja medu web konferencijama u Hrvatskoj i šire.


Podijeli: Facebook Twiter