Petak, drugi dan 8. Seasplasha, u pravom, festivalskom izdanju. Brojnija publika, sadržajniji nastupi. Princip je sljedeci: na Mainsplashu žanrovski miš-maš koncerti uživo, a sinoc ih je bilo cetiri. Krenulo se s dubom zagrebackih Bamwisea, zatim jedan od ocekivanijih nastupa, onaj slovenskih Elvis Jacksona. Atraktivni široj publici, na putu od punka do reggea pokupili su i ska, metal i hard core.
Britanski duo Smith & Mighty i MC Joe Peng plesnim remiksevima univerzalnih hitova uspjeli su publiku održati zainteresiranom do ranojutarnjeg nastupa Jamajkanca Lutana Fyaha, najinteresantnijeg zagriženim Jah-ovim i reggae poklonicima. Uobicajene predvidljive pjesme, odnosno parole Fyahovog angažiranog reggaea, instrumentalno je pratio izvrstan madarski prateci High Grade Bend.
Dok se na prostranom podiju-igralištu ispred glavne bine ljudi skupljaju i razilaze u potrazi za nocnom hladovinom kako se na bini izmjenjuju izvodaci, ostale tri bine žive cijelu vecer. Posjetitelji lutaju od jedne do druge, a uvijek otprilike znajuci što ih gdje ocekuje. Sinoc francuski Wedding dub na Dubsplashu, producent i multinstrumentalist, raznovrsni repertoar na reggae bazi upotpunjen instrumentima i nastupima MC-jeva i uz potporu domacina Digitron Sound Systema.
U punom sjaju je tad pak zasjao Soundsplash, na kojem su nastupili Exodus, Klub Sir3ne Crew, DJ Chatko i Raul. Od rootsa i dancehalla do modernog duba s naglašenim dubstepom. Electrosplash prvo u d'n'b verziji Samo da je dramenbejs kolektiva, odnosno DJ-i Craftman, MC Frikk d Likk i Miroman, a vizualizacije Shrooms & Zoo Moutha.
Jutro se docekalo breakbeatom u audio-vizualnoj režiji Brain Decay kolektiva. Nakon Jingena nastupili su Disbreakz te Demonaut & Breakomora. "Konacno nešto bolesno" culo se od prisutnih, nekonvencionalni nastupi za probranu publiku, performansi koji, osim glazbe, ukljucuju i maske, Spiderman, retro i cyber outfite, 3D vizualizacije…
Dok osnovni program privlaci i širu publiku te Seasplash ne pohode samo oni koji i makar ta cetiri dana žive reggae u svim svojim verzijama, vec i svaštarska publika u potrazi za vecernjim provodom, u manje popularnim terminima glazbeni znalci mogu otkriti nešto uistinu progresivno.