Nakon druge godine rada prvi hrvatski destinacijski kontakt i prodajni centar Istre još se uvijek uhodavao u špici turisticke sezone, iako se ocekivalo da ce ove sezone profunkcionirati u potpunosti.
Rijec je o centru koji turistima pruža informacije o svakom turistickom središtu i ponudi te nudi mogucnost bukiranja smještaja u istarskim smještajnim kapacitetima putem web portala Istra.hr/com, e-maila i telefona.
Njegova puna primjena može se ocekivati tek za dvije godine, odnosno turisticke 2012., saznajemo od v. d. direktora Istarske razvojne turisticke agencije (IRTA) Renca Miletica.
Primjedbe na kontakt-centar od samog pocetka rada imaju mali iznajmljivaci, koji smatraju da nisu dovoljno zastupljeni, da kontakt-centar radi netransparentno i da je samo u službi velikih hotelijera. Zato su se još na proljece pobunili vlasnici Domus Bonus apartmana.
- Na novim web stranicama Istra.hr u prvom su planu hoteli i kampovi, a apartmani Domus Bonus su u drugom planu i ne isticu se u odnosu na drugi privatni smještaj. Osim toga smatramo da se službene stranice županijskog TZ-a iskorištavaju za promociju i prodaju kampova i velikih hotela, te da se pritom zapostavlja privatni smještaj, kazao nam je Nikica Bilic, jedan od 170 iznajmljivaca Domus Bonus apartmana.
Istaknuo je i da je procedura bukinga u kontakt-centru netransparentna, u što se i sam uvjerio jer je nekoliko puta pokušao mailom bukirati smještaj u svojim apartmanima, ali je na upit dobio odgovor nakon dva mjeseca. Zato smatra da agenti najvjerojatnije upite prosljeduju velikim hotelijerima.
Iako je plan pri otvaranju kontakt-centra prošle godine na proljece bio u konacnici ostvariti tri tisuce rezervacija, Miletic se ne pribojava da se to nece dogoditi, ali to ne ocekuje ni sljedece, vec 2012. godine.
- Slicni destinacijski portal iz Norveške, primjerice, vec šest godina radi i još uvijek ne funkcionira u potpunosti kako je prvotno planirano, kaže Miletic.
Jedna od bitnijih stvari kojima ce se IRTA pozabaviti prije nove sezone je ukljucivanje u sustav cjelokupnog privatnog smještaja koji dosad nije bio dobro zastupljen, kao primjerice hoteli i kampovi u vlasništvu velikih hotelijerskih kucama koje su, uz županiju, vlasnici IRTA-e. (B. BAN)
VIŠE O OVOJ TEMI CITAJTE U TISKANOM IZDANJU.