Koliko zaraduje lokalni prijevoznik?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Izvješce o obavljanju komunalnih djelatnosti na podrucju opcine Motovun na sjednici vijeca izazvalo je žestoku raspravu. Nakon što je nacelnik Slobodan Vugrinec podrobno i taksativno iznio podatke o naknadama koncesionara i troškovima za obavljanje komunalnih usluga, raspravu je potaknuo nezavisni Samir Bernat pitanjem: kako je prijašnje poglavarstvo došlo do iznosa od 13 tisuca kuna godišnje koncesije za prijevoz putnika od Kanala do Motovuna, kad se taj iznos može zaraditi u samo jednom danu Motovun Film Festivala.

Prema Bernatovoj racunici, koju je iznio vijecu, a temelji je na brojci od 200 do 300 tisuca turista koji godišnje posjecuju Motovun, prihod od prijevoza dostiže gotovo 100 tisuca eura, dok se od naplate parkiranja zaradi oko 500 tisuca kuna, za što isti koncesionar placa oko 65 tisuca kuna godišnje. Dodao je da su prijevoz i parkiranje u Motovunu doista dobro riješeni, ali da bi koncesije za te usluge ipak trebale biti više.

Nacelnik Vugrinec odgovorio mu je dugom kronologijom pokušaja da se organizira javni prijevoz u Motovunu, koja seže u 2001. godinu. Do ove godine, dok posao nije povjeren motovunskom B.S.-u, nitko se, unatoc natjecajima, osim u dane MFF-a nije žalio prihvatiti cjelogodišnjeg javnog prijevoza. Za koncesiju je bio raspisan javni natjecaj, a B.S. je dao najpovoljniju ponudu i dobio koncesiju. Za ranije, bezuspješne koncesije tražilo se 10 tisuca kuna, pa je ove godine povecana na 13 tisuca.

Valter Kotiga, koji ima poduži staž u vijecu i poglavarstvu, odgovorio je: «Nije nam bio cilj uzeti novac, jer smo željeli da stvar funkcionira. Bili smo spremni i na jednu kunu koncesije samo da dobijemo javni prijevoz». Vugrinec je najavio da se uskoro kani regulirati opskrba hotela i trgovine, nakon cega bi se, osim za stanare, u potpunosti zabranio promet u starogradskoj jezgri.


Podijeli: Facebook Twiter