Kizashi stigao na tržište

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Na hrvatsko tržište stigao je Suzukijev Kizashi, limuzina srednje klase koja nakon Toyotinog Avensisa, Mazdine šestice i Hondinog Accorda, predstavlja novog borca iz potresom razrušenog Japana u tržišno jakom segmentu.

Rijec je o nasljedniku Verone koju je za Suzuki proizvodio GM-Daewoo. Skladna i vizualno vrlo atraktivna limuzina duga je 4.650, široka 1.820 i visoka 1.470 mm, a naslanja se na platformu meduosovinskog razmaka 2.700 mm, poput Fiatove Crome, odnosno Chevroletove Epice.

Unutrašnjost karakteriziraju prepoznatljive japanske kvalitete: ergonomija, preglednost i kvaliteta izrade. Osim toga, velik meduosovinski razmak omogucuje prostranost na stražnjoj klupi te prtljažnik od 461 litre zapremine.



Prilikom izrade, velika je pozornost posvecena aktivnoj i pasivnoj sigurnosti. Sve je oplemenjeno bogatom opremom, koja ukljucuje ESP, ESP, elektronicku kontrolu proklizavanja, dvozonsku automatsku klimu, kompletnu elektrifikaciju, sedam zracnih jastuka, MP3 CD radio + USB prikljucak, Bluetooth i još štošta.

Što se motorizacije tice, zasad je u ponudi tek jedan benzinski agregat, 2,4-litarski benzinski agregat od 178 konjskih snaga pri 6.500 o/min. Zakretni moment 230 Nm pri 4.000 osigurava japanskoj limuzini ubrzanje do stotke za 7,8 sekundi i maksimalnu brzinu od 215 km/h uz prosjecnu potrošnju goriva od 7,9 litara na stotinu prijedenih kilometara te emisiju CO2 od 183 g/km.



Performanse se odnose na model s pogonom na prednje kotace i rucnim šesterostupanjskim mjenjacem, dok je model s opcijskim integralnim pogonom i CVT automatikom nešto tromiji i rastrošniji.

Kasnije se ocekuje lansiranje dizelske verzije 2.0 DDiD, sa sjajnim GM-Fiatovim turbodizelašem obujma 1956 ccm i snage od 150 do 180 KS.

Kizashi je dostupan sa sveobuhvatnom opremom Sport i metalik bojom za 222.755 tisuca, dok za verziju s pogonom na sva cetiri kotaca i CVT mjenjacem valja izdvojiti 237.655 kuna.


Podijeli: Facebook Twiter