Linija duga 2.298 kilometara, čiji su dijelovi već u prometu, bit će potpuno otvorena u srijedu i skratiti vrijeme putovanja na manje od deset sati uz brzinu vlaka od 186 kilometara na sat.
Nova linija prilika je kineskom ministarstvu prometa, koje se nalazi pod udarom oštrih kritika zbog skandala i krivih poteza, da povrati dio izgubljenog ugleda.
Nesreća brzog vlaka iz lipnja 2011. u kojoj je poginulo 40 osoba otvorila je pitanja o sigurnosti rastuće željezničke mreže u Kini i zaprijetila planovima za izvoz tehnologije brzih vlakova.
"Razvili smo niz učinkovitih mjera za sigurnost željezničkog prometa", rekao je Zhou Li, šef uprave za znanost i tehnologiju ministarstva prometa. "U stanju smo pružiti maksimalnu sigurnost", dodao je.
Nakon nekoliko željezničkih nesreća, vlada je u petogodišnjem planu do 2015. drastično smanjila investicije u željezničku mrežu i to za 80.27 milijardi dolara. (Hina/Reuters)