Kaštijun počinje s radom krajem siječnja

Kaštijun se otvara krajem siječnja (N. LAZAREVIĆ)
Kaštijun se otvara krajem siječnja (N. LAZAREVIĆ)

Na aktualnom satu pulskog gradskog Vijeća bilo je pregršt vijećničkih pitanja uglavnom upućenih gradonačelniku Borisu Miletiću i v.d. pročelniku Upravnog odjela za prostorno uređenje, komunalni sustav i imovinu Giordanu Škufliću.

Tako je Janko Žužić želio znati zašto je smijenjena Vesna Dukić s čelnog mjesta Trgovačkog društva Kaštijun, jer to nije zaslužila s obzirom da je odradila lavovski dio posla oko županijskog odlagališta otpada i izvukla puno novca iz europskih fondova za taj projekt, na što je gradonačelnik Miletić odgovorio da nitko nije smijenjen već je samo Uprava društva ojačana.

- Vesna Dukić i dalje ima sve ovlasti kao i prije i može zastupati tvrtku samostalno. No, odluka je bila da se ojača uprava zbog značaja trgovačkog društva Kaštijun i to smo učinili, a Dukić je doista zaslužna za odrađeni posao, ali je za to itekako nagrađena, rekao je Miletić na što je Žužić zaključio da su ipak trebali ostaviti ju za direktoricu i eventualno joj dati pomoćnika.

Na to se nadovezalo i pitanje Dijane Kukić Dasko u kojoj je fazi izgradnja odlagališta i kada će se otpad početi obrađivati u novom centru za gospodarenje otpadom.

- Došli smo pred kraj i mogu reći da je 87 posto radova dovršeno. Građevinski radovi su gotovi, instalirana je sva oprema, a u tijeku je asfaltiranje, postavljanje ograde i uređenje zelenila. Takozvane hladne probe za rad postrojenja su dovršene i vjerujem da će krajem siječnja ili početkom veljače početi probni rad, ono što mi zovemo topli rad.

Zaposleno je osam radnika koji su prošli obuku, a radom u Njemačkoj i na Cipru praktično su upućeni da mogu raditi na postrojenju. No, za početak rada postoji još jedan uvjet, a to je izmjena građevinske dozvole za postrojenje, odgovorila je Dukić.

Pojasnila je tako da je 80 posto radova plaćeno, da je 10 posto zadržani novac, a 10 posto ide na ime penala. Govoreći o penalima, istaknula je da je jedan arbitražni postupak završen i da upravo zbog tih izmjena koje su izvođače koštali 20 milijuna kuna u vidu dodatne ugrađene opreme na postrojenje, mora ići u izmjene građevinske dozvole. Kada će to biti gotovo, rekla je Dukić, ne ovisi više o njima.

Također, spomenula je i konačno rješavanje pitanja imovine društva za što je postojao problem u Ministarstvu financija.

- Konačno smo upisali 190 milijuna kuna imovine od čega su 153 milijuna kuna izvedeni radovi, 18,5 milijuna je oprema poput kamiona i prikolica, a predstoje i dva natječaja za dio opreme koji će biti raspisani do kraja godine, dok je 14 milijuna kuna tehnička pomoć, PR i nadzor nad radovima, pojasnila je Dukić.

Od ostalih zanimljivih pitanja valja izdvojiti ono Ivana Lasića koji je gradonačelnika pitao zašto u proračunu za 2016. godinu nije planiran početak gradnje vrtića na Sisplacu kada je sva dokumentacija zgotovljena, a građevinska dozvola izdana.

Miletić je rekao da ta investicija nije planirana u proračunu jer se takvi kapitalni projekti financiraju putem dugotrajnih izvora financiranja pa će i ta odluka o zaduživanju Grada ovisiti o odnosu zaduženosti radi izgradnje bazena, odnosno odluci koliko bi se Grad mogao i trebao zadužiti. (S. ZRINIĆ TERLEVIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter