Karlovac: Nova prijevara građana putem telefona

Ilustracija (P. FABIJAN/NL)
Ilustracija (P. FABIJAN/NL)

Vlasnica bankovnog računa (68) iz Josipdola prijavila je ogulinskoj policiji prijevaru jer je ustanovila da joj, nakon jednoga telefonskog razgovora, na računu nedostaje određen iznos novca, priopćila je danas karlovačka Policijska uprava. 

Žena je tek u srijedu ustanovila da joj nedostaje novac, kada se je i prisjetila da ju je prije 20-ak dana na telefon nazvao muškarac koji se predstavio kao djelatnik banke i od nje tražio da mu pročita broj bankovne kartice i osobni identifikacijski broj, uz obrazloženje da je to potrebno radi određenih izmjena na bankovnom računu.

Ne sumnjajući u poziv sugovornika, 68-godišnjakinja je dala tražene podatke, a 14. svibnja u poslovnici banke utvrdila je da joj s računa nedostaje određen iznos novca. Policija traga za počiniteljem, protiv kojega će nadležnom državnom odvjetništvu biti podnesena kaznena prijava, stoji u priopćenju.

Policija zato poziva građane da budu oprezni i da preko telefona ne odaju ni jedan podatak o bankovnoj kartici ili svoje identifikacijske podatke, te da u ovakvim situacijama o svemu obavijeste izdavatelja kartice. 

Također, mole građane da obavijeste policiju na broj 192 o sumnjivom pozivu, odnosno ako posumnjaju u vjerodostojnost navoda pozivatelja, čak i ako oni nisu zbog svog opreza postali žrtva prijevare. (Hina)


Podijeli: Facebook Twiter