Sinoć su se i posjetitelji i personal kafića Mimoza začudili, a poneki i šokirali - tik uoči nastupa pulskog punk trija Saša 21 u kafić je ušlo čak 20-ak policajaca, većim dijelom uniformiranih, ali i onih u civilu te pripadnika interventne i obične policije, pa i policajki.
Uslijedilo je paljenje svih svjetala, a zatim i polusatna temeljita racija - legitimiranje baš svih prisutnih, koji su morali izvaditi sav sadržaj iz svih džepova, a neki su i detaljno i u cijelosti ispipani. Policajci su pritom bili ljubazni, da bi nakon obavljenog posla otišli s pet šest policijskih većih i manjih vozila.
Kako je vrijeme odmicalo, napetost je popuštala, a pri kraju nije nedostajalo ni šala. Za vrijeme racije ulica je bila blokirana za promet.
Na upit vlasnice Mimoza je li ona usamljen primjer racije, jedan joj je višerangirani policajac kazao: "Ma racije su u pola grada". I on, a i još neki upitani policajci prešutjeli su odgovor na pitanje čemu racija, koga i što traže.
Takve racije ne pamte se u Puli od konca 90-ih i bolesti predsjednika Tuđmana (ovaj je novinar tih je godina svjedočio jednoj dosta agresivnoj raciji u kafiću P-14). Možda i sada, kao i tih godina, racije tek nesvjesno, odražavajući tek potrese u političkom establišmentu, najavljuju kao i onomad skore i neminovne političke promjene.
- To sam ih ja nazvao da bismo kraće svirali, našalio se pri njihovom odlasku Sale Veruda, frontmen i pjevač Saše 21.
Svirka koja je uslijedila zvučala je bolje, homogenije nego za njihovog korektnog prošloljetnog nastupa kao predgrupe Hladnom pivu na pulskom Kaštelu, čiji su kadrovi bočno prikazivani sinoć za koncerta.
Hipnotički Saletov gitarski "ramones" rif, dobra uvježbanost, manje dojmljivi tekstovi, nepotrebni Saletovi monolozi i čvrsta ritam sekcija Borisa Kvaternika na basu i Kristiana Bijažića Pitzeka na bubnjevima. (Napisao i snimio Zoran ANGELESKI)