Proizvodaci bezalkoholnih gaziranih sokova suoceni su sa povecanim porezima i drugim optužbama vezanim uz pretilost. Uslijed rastuceg pritiska na zakonodavna tijela za uvodenje vecih poreza na ove napitke, Coca-Cola je odlucila promijeniti ambalažu svojih proizvoda kako bi bolje istaknuli nutritivne i kalorijske vrijednosti. Prema nedavnoj objavi, broj kalorija po serviranju i broj serviranja po boci, biti ce uocljivo ispisani na bocnoj strani svakog ambalažiranog proizvoda koji se prodaju u više od 200 zemalja. Glasnogovornici kompanije naglasili su kako ce tekst biti ispisan crnom bojom na bijeloj podlozi, te ce tako potrošacima biti dostupnija brza informacija o kalorijskoj vrijednosti.
Coca-Cola, koja se protivi prijedlogu zakona o vecim porezima, tvrdi da ovo nije pokušaj skretanja pozornosti i izbjegavanja vecih poreza vec da je cilj ovog pothvata promoviranje zdravlja i boljih prehrambenih navika njihovih potrošaca. Ipak, mnogi se pitaju je li zaista tako?