Sasvim je uobičajeno da u turističkim mjestima i regijama, ako žele imati goste van glavne sezone, radi barem dio hotela, restorana, muzeja, suvenirnica…
Nažalost, u Istri taj koncept još nije zaživio. Gost koji prije Uskrsa ili nakon sredine listopada dođe u Istru neće se previše usrećiti gledajući prazne porečke, pulske, rovinjske i medulinske izloge oblijepljene bijelim papirima. Tražit će barem neki otvoreni hotel, a da ne govorimo o suvenirnicama ili organizaciji bilo kakvih izleta.
Upravo zato Hrvatska turistička zajednica ove godine izlazi s novim programom poticanja turističkog prometa u pred i posezoni, pod nazivom "Croatia PPS".
Njime bi poticala 10 do 15 odredišta blizu zračnih luka, koja bi se morala obvezati da u tom periodu imaju u funkciji barem pola svoje turističke ponude, što podrazumijeva otvorene hotele, restorane, trgovine, razna događanja te mogućnost organizacije izleta.
Odredište bi dobilo oznaku "PPS friendly destinacija", a hoteli, restorani i drugi ponuđači usluga "PPS company".
HTZ će u suradnji s vanjskim stručnjacima definirati uvjete i kriterije za dobivanje ovih oznaka. Prije početka projekta provest će se anketa o interesu destinacija za program.
- Tijekom sljedećih nekoliko tjedana u suradnji s turističkim zajednicama županija definirat ćemo i usuglasiti kriterije kojima će pojedina destinacija morati udovoljavati da bi mogla nositi PPS oznaku. Nakon usuglašavanja kriterija turističke će zajednice županija HTZ-u prijavljivati kandidate, kaže direktorica HTZ-a Meri Matešić. (B. BAN)
VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU