Kad se udruže vrhunski vinari, kuhari i uljari

Udružilo se sedam poznatih imena istarske enogastroscene (T. GRGIĆ)
Udružilo se sedam poznatih imena istarske enogastroscene (T. GRGIĆ)

Još jedan izrazito zanimljiv projekt zaživio je u samom srcu Umaga, a radi se o vinskom baru i dućanu Itistria. Sedam renomiranih istarskih imena enogastro scene, među kojima konobe Bušćina i Nono, vinarije Coronica, Degrassi, Kozlović i Kraljević-Cuj te uljara Mate, odlučilo je ponuditi najbolje što Istra ima, vrhunska vina, ulja i tradicionalnu hranu.

Svaki tjedan nešto novo

- Restorani su uvijek povezani s uljarima i vinarima. Naša ideja o udruživanju traje već godinama, već smo radili zajedno na ATP-u, a ovo je samo nastavak suradnje. Svi smo locirani izvan Umaga pa nam je bila želja otvoriti mjesto u centru grada gdje ćemo predstaviti sav naš trud i rad, kaže Fabiana Mijanović iz konobe Bušćina.

Ovo je mjesto susreta, prezentacije i mjesto koje predstavlja Umag, kažu. Želja im je i educirati mlađu klijentelu kako bi se pobliže upoznali s dobrim i kvalitetnim vinima s ovog područja, stoga se tu svaki tjedan može naći malvazija jednog od vinara po promotivnoj cijeni. "Time želimo potaknuti ljude da svaki tjedan probaju nešto novo. Nadalje, svaku srijedu izaberemo jedno vino koje sljubimo uz jedno jelo, tako da promoviramo i vino i hranu i ulje", kaže Mijanović.

Ono što je najviše oduševilo posjetitelje su sigurno burgeri od boškarina i sipa koje definitivno treba kušati. Također, konoba Nono i Buščina u staklene teglice pakiraju specijalitete koji se kuhaju i konzerviraju u restoranima te potom serviraju u Itistriji. Neki od takvih delicija su njoki s boškarinom, pljukanci s vrganjima, osso buco, janjetina s graškom i deserti. Osim što se hrana može pojesti u ovom zanimljivo uređenom ambijentu, postoji i mogućnost njenog pakiranja. Mogu se tu kupiti i vina po gotovo istim cijenama kao i u vinskim podrumima.

Dio veće priče

- Pozitivne reakcije gostiju nas veoma vesele, to nam daje snagu da idemo dalje. Ideja je zapravo nastala kao početak jedne malo veće priče. Danas je to u Umagu, ali želja nam je da se taj brend proširi, kaže Mijanović. (Tea GRGIĆ)


Podijeli: Facebook Twiter