Nakon što smo objavili clanak o uredivanju procelja koje se izvodi u režiji upravljaca stambenih zgrada gradske tvrtke Rubini javili su nam se pojedini citatelji koji su imali neugodna iskustva sa slicnim inicijativama.
Njihove se zamjerke uglavnom odnose na lošu komunikaciju s tom tvrtkom, posebno kada se pojave problemi izmedu stanara o usuglašavanju s pojedinim zahvatima. Nisu zadovoljni ni odabirom nekih gradevinara i posrednika pa se javljaju sumnje da su radovi u pojedinim slucajevima mogli biti jefitiniji.
Ukazali su nam na dio višekatnice na uglu Adamoviceve i Radiceve ulice kojom stanari sami upravljaju. Ostaje im na raspolaganju petina obvezne pricuve koju bi morali odvojiti za tvrtku Rubini da su pod njezinom kapom. Nadalje, sami traže majstore i odabiru one koji im za najpovoljniju cijenu uspijevaju pružiti kvalitetu. Tako je ta zgrada s 25 stanara, sa zakonski najnižim pricuvama i s 2.150 mjesecno prikupljenih kuna u deset godina uspjela urediti svoje krovište i rekonstruirati lift, jedan od rijetkih tehnicki ispravnih u rovinjskim stambenim zgradama.
Uspjeli su urediti i zajednicke dijelove zgrade, mijenjati plocice i stolariju u ulaznom holu te postaviti parlafone. Najveci podvig bio im je uredenje istocnog procelja zgrade, a uspjeli su ga urediti za 120 tisuca kuna. Kako kaže Neven Sertic, predstavnik stanara ovog dijela zgrade, ciji je ulaz iz Adamoviceve, sljedeci im je korak uredenje preostalog dijela procelja.
Na slican se podvig sprema i drugi dio velike zgrade, ciji je ulaz iz Radiceve ulice. Ovaj dio zgade ima 53 stanara, ali i tri poslovna prostora - dvije banke i jedan kafic. Silvano Martincic, predstavnik stanara ovog dijela zgrade kojim upravlja tvrtka Rubini, kaže da im tvrtka Rubini pomaže strucnim savjetima. Uz to, Rubini im je pomogao i kreditom prilikom popravka lifta.