Zbog problema u informiranju o voznom redu autobusa na pulskom kolodvoru našoj se redakciji javio citatelj koji je tražene podatke naposljetku uspio dobiti tek pozivom u drugi grad.
Prije toga nazvao je broj kolodvora 500-012 koji je pronašao na službenim internetskim stranicama pulske Turisticke zajednice, medutim on je izvan funkcije. Nije želio skupo platiti informacije pozivom na brojeve koji pocinju s 060 pa se otišao raspitati o voznom redu kod djelatnika na kolodvorskom šalteru, no oni su ga uputili prometniku uz napomenu da ce informacije dobiti ako je ovaj dobre volje. Ogorcen time što po kolodvoru mora tragati za osobom koja mu možda ni nece htjeti pomoci i što ne postoji fiksni šalter za pružanje informacija kao svugdje u svijetu, citatelj se odlucio obratiti Glasu Istre.
Njegovo smo iskustvo prepricali Marini Milas, glasnogovornici tvrtke Brioni koja upravlja kolodvorom.
"S obzirom na to da na kolodvoru postoji nekoliko šaltera, moguce je da je informaciju zatražio na pogrešnom. Broj 500-012 nije u funkciji od kraja studenog prošle godine, a stranicu pulske Turisticke zajednice ne ažuriraju Brioni te stoga nismo odgovorni za netocne podatke koji su na njoj objavljeni. Navedeni broj je zamijenjen brojevima 060/30-40-90 i 060/30-40-91. Svi autobusni kolodvori u Hrvatskoj imaju 060 brojeve pa, ako je stranka i dobila informaciju u drugom gradu, opet je morala zvati 060 broj. Što se tice autobusnog prijevoznika Brioni Pula, putnici mogu dobiti informacije vezane za vozni red, ali i sve ostale informacije koje se ticu linijskog prometa, na nekoliko nacina - na našoj internetskoj stranici koju redovito ažuriramo, na dva prodajna mjesta Briona, na ploci s voznim redom u prometnom uredu te putem e-maila", piše u odgovoru glasnogovornice.