Jurilica iz Citroena: DS3 Racing

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Citroen ce na ženevskom salonu automobila prikazati sportsku varijantu novog modela DS3 da bi podsjetio javnost na vrhunske rezultate koje postiže u svjetskom autosportu, posebice u rally natjecanju.

DS3 Racing od standardnog se modela razlikuje po specificnoj dvobojnoj kombinaciji karoserije u kojoj dominira upadljiv narancasti lak na retrovizorima i krovu vozila. Sportski temperament vozila naglašen je korištenjem karbonskih elemenata na polukrutoj letvici ispod prednjeg odbojnika, na donjem dijelu karoserije te na proširivacima blatobrana koji naglašavaju velike kotace od 18 cola.

Jednaka završna obrada primijenjena je na bocnim zaštitnim letvicama vrata, a opremljen je i stražnjim karbonskim difuzorom koji obujmljuje kromirani završetak ispušne cijevi. Unutrašnjost vozila takoder se odlikuje specificnom obradom, a odiše sportskim luksuzom i originalnošcu. Elegantni elementi od karbona prisutni su na armaturnoj ploci, na ukrasnom umetku na upravljacu, na naslonima za ruke te na sjenilu instrumente ploce.



Obloge armaturne ploce i rucica mjenjaca obojeni su narancastom bojom. Dokaz ekskluzivnosti modela DS3 Racing je numerirana plocica smještena na oblogama krova, dok se na naslonima specificnih sportskih sjedala nalazi potpis Citroën Racing.

Konceptni DS3 pokrece tunirani 1,6-litarski turbo agregat THP tehnologije. Snaga je sa standardnih 156 konja povecana na okruglih dvjesta, a moment je skocio na 275 Nm (200 Nm u originalu). Povecanje snage i zakretnog momenta je rezultat brojnih promjena i poboljšanja uvedenih na mehanicke dijelove.

Turbina je prilagodena da bi omogucila povecanje snage od 30 posto. Mapiranje modula ubrizgavanja je takoder redizajnirano kako bi se izvuklo ono najbolje od ovog živahnog i snažnog motora. Konacno, ispušna cijev se sastoji od specificnog završetka i prigušivaca ispuha. Performanse zasad nisu poznate, no sudeci prema konjici ispod poklopca motora u kompaktnom tijelu (dužina vozila iznosi 3,94 m), ne treba sumnjati u izvrsno ubrzanje i krajnju brzinu.



Podvozje je, u odnosu na standardni DS3, spušteno za 15 mm, tragovi kotaca sprijeda i straga prošireni su za 30 mm, a amortizeri su posebno kalibrirani kako bi kontrolirali masu vozila. Specificne su i opruge s povecanim stupnjem krutosti, a upravljac je mapiran kako bi se prilagodio sportskom temperamentu vozila.

Kocnice se sastoje od cetveroklipnih kliješta i specificnih brušenih diskova, opremljene snažnim elektronskim pomagacima (ESP/ABS), koje je moguce u potpunosti iskljuciti. DS3 Racing ce se komercijalizirati u ogranicenoj seriji od tisucu primjeraka od drugog polugodišta tekuce godine.


Podijeli: Facebook Twiter