Juke-R pokretat ce motor snage 480 KS

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Uoci pocetka službenog testiranja, u javnost su puštene nove fotografije i videosnimke s prvim službenim zvukom 3,8-litrenoga motornog srca Nissana juke-R snage 480 KS.

Prozvan najbržim crossoverom na svijetu, juke-R jedinstveni je konceptni automobil koji spaja snagu, brzinu i upravljanje GT-R-a, Nissanove sportske perjanice, s upadljivim i uzbudljivim izgledom crossovera jukea. Slike odražavaju izazovan, energican stil gradskoga buntovnog crossovera, ciji karakter dodatno naglašava "mat" crna boja.

Jedinstvene i dojmljive jukeove krivulje i linije kriju GT-R-ov 3,8-litreni motor te njegov pogonski sklop i ovjes, cineci ga crossoverom s najviše testosterona na svijetu. Sila je to s kojom valja racunati ne samo kad je rijec o performansama nego i o mišicavom dizajnu.



Veliki, provokativni otvori u prednjem odbojniku hlade juke-R-ov V6 motor s dvostrukim turbopunjacem, a neprimjetni uvuceni kanali na poklopcu motora pomažu pri uvlacenju zraka u kucište motora. GT-R-ove 20-incne Raysove naplatke od kovane legure prekrivaju prošireni blatobrani kako bi se stopili s preoblikovanim odbojnikom. Straga se nalazi dinamicno podijeljeno krilo koje supercrossoveru daje potisak, a dvostruke peterokutne ispušne cijevi emitiraju poznatu GT-R-ovu riku.

U unutrašnjosti, u središtu preinacene kabine nalazi se jukeova konzola nadahnuta svijetom motocikala. Kabina je posve prilagodena izlasku na stazu. Par trkacih sjedala, kompletni trkaci pojasevi i sigurnosni kavez po trkacim normama. juke-R iz GT-R posudio je i upravljac, papucice, instrumente i 17,8-cm ekran s upravljanjem dodirom.

Službeno najavljen u listopadu ove godine, juke-R nije namijenjen proizvodnji, nego je rijec o posebnom, homologiranom konceptnom automobilu. Prije nego što bude pušten na gradske ceste, cekaju ga testiranja koja pocinju tijekom druge polovice studenoga.


Podijeli: Facebook Twiter