Hrvatski gradevinski lobi ne odustaje. Raskidi ugovora za megalomanske projekte gradnje autocesta još uvijek nisu došli na dnevni red Vlade Jadranke Kosor, iako se vec desetak dana najavljuju radikalni rezovi u investicijama za autoceste. Gotovo je nevjerojatno da Vlada u vrijeme uvodenja dodatnog kriznog poreza na sve place i mirovine hrvatskih gradana nikako ne može pronaci vremena za kresanje investicija vrijednih više od sedam milijardi kuna, medu kojima više od polovice sredstava odnosi autocesta Dubrovnik - Doli. Odgoden je samo most za Pelješac, a sve drugo i dalje živi u planovima Hrvatskih autocesta i namjeri dodatnog zaduživanja ionako prezadužene države.
Ministar mora, prometa i infrastrukture Božidar Kalmeta vec danima ne odgovara na pozive, a neke konkretnije informacije vec danima ne nudi niti putem svojih ljudi u Ministarstvu, koji bi trebali informirati novinare i javnost. U Hrvatskim autocestama princip ponašanja je identican.
Vec za koji dan pocinju godišnji odmori, a onda se o cestogradnji nece niti raspravljati. Sve bi moglo biti ostavljeno za rujan ili jesen, a dotle bi se svaki pokušaj raskida ugovora teškog 3,67 milijardi kuna za dionicu Dubrovnik - Doli mogao dodatno zakomplicirati ukoliko u meduvremenu Ždericev Konstruktor ili Skladgradnja brace Žužul budu i formalno uvedene u posao, što ce znaciti da se ugovor poceo konzumirati. Dotle bi mogla splasnuti i pažnja javnosti, pa bi se možda i uspjelo objasniti da je poneke ugovore bolje ostaviti na životu, jer ce tako naši gradevinari i tisuce radnika koji tamo rade barem imati place i posao.
Tako bi se vec iduce godine nastavila gradnja novih kilometara autocesta, cime bi IGH, Skladgradnja, Konstruktor, Hidroelektra, Vijadukt, Dalekovod i ostali izbjegli rezanje remena zbog krize i nastavili vlastito bogacenje i zadržavanje stecenih pozicija. Drugim rijecima, dok su gradani Hrvatske na rubu gladi, za Radica, Žderica, Žužule i druge problema nema. Jednima «harac», a drugima kavijar i šampanjac.