Angelina Jolie novo je zaštitno lice ekskluzivnog brenda Louis Vuitton. No, prilikom potpisivanja ugovora glumica je postavila nekoliko važnih uvjeta, na koje su celnici te kuce sa zadovoljstvom pristali.
Prvo je zahtijevala da fotografije budu snimljene u Kambodži, gdje je roden njen sin Maddox i gdje je osnovala humanitarnu udrugu u njegovo ime, potom da sama bude svoja stilistica, a usto je snimljena samo s torbama Louisa Vuittona koje su u njezinu vlasništvu i koje se više ne proizvode.
Prve fotografije koje su izašle u javnost dokazuju da je glumica postigla što je željela. Prelijepa kao i uvijek, u kampanji "Core Values" Angelina Jolie pozira bosa u tradicionalnom drvenom camcu podrucja Siem Reap. Na fotografiji je u vlastitoj odjeci, s laganom šminkom i frizurom te s torbom koju godinama posjeduje.
Fotografije je snimila Annie Leibovitz u kambodžanskoj provinciji oko Siem Reapa, gdje je Jolie ucinila svoje prve humanitarne korake, tijekom snimanja filma "Lara Croft: Tomb Raider" 2000. godine.
- Još nitko nije vidio ovakvu Angelinu. Ovo je jedna posebna poruka, putovanje u realnost. Kampanja je posvecena posebnoj osobi i njezinu putovanju, izjavio je potpredsjednik modne kuce Vuitton Pietro Baccari. Dodao je da je Angelina novac koji je dobila za ovaj angažman dala u dobrotvorne svrhe.
Jolie je posljednja zvijezda koja se pridružila kampanji Louisa Vuittona "Core Values", u kojoj su dosad sudjelovali Keith Richards, Tony Blair i Mihail Gorbacov. Cilj je ove kampanje ucvrstiti osnovne ideje brenda pa su samim time manje posveceni modi i luksuzu, a više putovanju i kvaliteti.
Glumica je za ovaj angažman navodno dobila vrtoglavih 10 milijuna dolara, no nedavno je izjavila da cak trecinu svoje ukupne zarade daje u humanitarne svrhe. (L. BAGAR)