"Jobrni je, jobrni", pjesma s kojom su Franko Krajcar i Indivia osvojili drugo mjesto na ovogodišnjoj Dori, konacno je dobila i videospot koji se sastoji od skoro 4.500 povezanih fotografija koje je snimio Aleksej Orel, a montirao Marko Racan.
Najveci dio prikazuje Pulu, a osim neizbježne Arene, koja je snimana nocu, posebno su impresivni nocni snimci pulske luke nad kojom se vide oblaci, munje i gromovi, što je jako dobro povezano s dinamicnim ritmom pjesme.
Buduci da je Orel bio vani po citave noci da bi fotografirao Arenu i druga mjesta u okolici Pule, u spotu se vidi ubrzani protok vremena, Mjesec ili Sunce koji plutaju nebom nad gradom i morem, što izgleda prilicno upecatljivo.
Ovo je prvi hrvatski spot snimljen u time lapseu, nacinu snimanja koji se koristi da bi se prikazala ubrzana realnost tj. da bi se komprimiralo vrijeme. Fotografije od kojih je spot sacinjen snimane su koristeci dugu ekspoziciju, od jedne sekunde do dvije minute, no sve je povezano u lijepu, prilicno tecnu cjelinu te se dobio potpuno drukciji utisak protoka vremena nego da je spot sniman videokamerom.
Orel je za šest mjeseci svakodnevnog rada snimio cak 90 tisuca fotografija, a buduci da je tek manji dio završio u videu, nešto ce se sigurno iskoristiti i za sljedeci spot, za koji Orel predvida da ce, za razliku od ovog, biti sto posto snimljen u time lapseu.
U ovom se spotu, naime, pojavljuju i videosnimci s nastupa na Dori. Koliko god izgleda naporno, Orel smireno kaže da mu je raditi fotografije bio totalni gušt.
Iznimno zadovoljan spotom je i Krajcar, a kako sve to izgleda, može se pogledati na YouTubeu.
"Baš je ispalo lijepo, pogotovo ambijent", kaže Krajcar, koji posebno hvali Orelov rad. - "Jobrni je, jobrni" je stara prica, ta ce se, uz obradu "House Of King" naci kao bonus uz još 11 pjesama na novom albumu koji bi trebao biti objavljen iduci mjesec, rekao je Krajcar.