Jeftinija putovanja za penzice i školarce

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Izgleda da je Ministarstvo turizma konacno shvatilo da je domace turiste potrebno na neki nacin subvencionirati kako bi se uopce odlucili na putovanje.

Stoga ce se sljedece godine davati poticaji za putovanja onima sa slabijim imovinskim stanjem, umirovljenicima i školarcima, u sklopu programa mjera za iducu turisticku sezonu koje su objavljene netom prije prošlotjednog londonskog turistickog sajma World Travel Market.

Za 12 novih mjera poticanja turizma putem udruženog oglašavanja javnog i privatnog sektora, odnosno Hrvatske turisticke zajednice, sustava turistickih zajednica, strukovnih udruga te turistickih agencija, turoperatora i avioprijevoznika država ce izdvojiti 60,5 milijuna kuna.

U javnom pozivu za udruženo oglašavanje, koji je objavljen na web stranicama Ministarstva turizma, na koji se svi zainteresirani, prvenstveno turisticke agencije i turoperatori, mogu javiti do 21. prosinca, odnosno do 21. sijecnja, vidljivo je da ce se za domace turiste izdvojiti manje novca - 5,5 milijuna kuna.

Poticaji ce se davati za paket-aranžmane s najmanje cetiri nocenja za programe školskih putovanja u pred i posezoni te slicnim putovanjima za umirovljenike. Agencije ce za dovodenje takvih turista dobivati 200 kuna po putniku, što ce se osjetiti na cijeni koju placa krajnji korisnik - turist.

Ministarstvo takoder ima želju potaknuti turizam u nerazvijenim turistickim podrucjima. Tako ce se u sklopu programa pod nazivom "Upoznaj Hrvatsku" jednodnevni izleti subvencionirati s 50 kuna, dvodnevni aranžmani sa 100 kuna, a višednevni s 200 kuna po putniku.

Za poticanje novih destinacija predvideno je i subvencioniranje od osam kuna po putniku u glavnoj sezoni i 50 kuna izvan glavne sezone za paket-aranžmane od minimalno cetiri nocenja.

Kao i proteklih godina, najizdašnije ce se podupirati turisticki programi s organiziranim autobusnim, željeznickim ili zracnim prijevozom u pred i posezoni te zajednicko oglašavanje na svim tržištima u promotivnim kampanjama stranih i domacih turoperatora i putnickih agencija. Za taj je dio odvojeno 55 milijuna kuna. (B. BAN)

VIŠE O OVOJ TEMI CITAJTE U TISKANOM IZDANJU GLASA ISTRE.


Podijeli: Facebook Twiter