Jednostavnost i dobrota

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Godine 1974., nitko nije mogao niti zamisliti da ce slatka macka, nacrtana u 17 linija, u cetiri boje i bez usta za 35 godina prerasti u jedan od najprepoznatljivijih brandova i modnih ikona u svijetu. Upravo se to dogodilo Hello Kitty koja na najbolji moguci nacin ilustrira japanski pojam "kawaii", što bismo na hrvatski jezik preveli kao preslatko.



Upravo je ta preslatka macka prvoga dana ovoga mjeseca proslavila svoj 35. rodendan. Naravno, svi oni koji znaju nešto više o ovoj neodoljivoj macki, znaju i to da je slavlje bilo dvostruko. Naime, iako je rijec o liku koji je za japansku tvrtku Sanrio osmislila Ikuko Shimizu, Hello Kitty živi u Londonu zajedno sa svojom obitelji koju cine majka Mary, otac George i sestra blizanka Mimmy. Osim što se razlikuju po tome što Kitty nosi mašnu na lijevom, a Mimmy na desnom uhu, blizanke se razlikuju i karakterno. Tako je Kitty vrlo znatiželjna, a Mimmy sramežljiva.



Kitty i Mimmy rodendan su proslavile 1. studenoga, a zanimljivo je da mackica s crvenom mašnom na lijevom uhu prvu godinu svoga postojanja provela bezimena i uglavnom u sjedecem položaju. Vec 1975. godine mackica je dobila ime Hello Kitty, i to po jednoj od macaka iz knjige "Alisa u Zemlji cudesa" Lewisa Carrolla, te je godine predstavljena i njezina obitelj, a vec sljedece se, osim u sjedecem stavu, pocela pojavljivati i u stajacem.

Ova slatka mackica simbolizira velikodušnost, nevinost, dobrotu i, što je najvažnije, prijateljstvo. Njezin se lik prvi put pojavio na novcanicima koje su doslovno razgrabljene, a danas Hello Kitty možemo naci na igrackama, torbicama, odjeci, naljepnicama, olovkama, parfemima, ukrasima, tortama, zapravo, svemu što nam padne na pamet.


Podijeli: Facebook Twiter