Sve veca želja slavnih osoba za bujnom, dugom kosom potice višemilijunsku globalnu trgovinu ljudskom kosom i potražnju za umecima od prirodne kose, objavila je stranica za internetsku prodaju Alibaba.com.
Potražnja za takvim umecima porasla je 160 posto u posljednjih godinu dana, a u salonima za uljepšavanje kažu kako sve više žena traži kosu kakvu imaju bivša clanica žirija u "X Factoru" Cheryl Cole i pjevacica skupine Pussycat Dolls Nicole Schetzinger.
"Golem je interes za umecima. Popularnost slavnih osoba ucnila je popularnijima i umetke, a svi žele kosu iz Indije", rekla je Linda Kozlowski, voditeljica odjela marketinga i razvoja na Alibaba.com.
"S procijenjenih 105,9 milijuna dolara koliko se godišnje potroši na razlicite tipove umetaka, ne cudi nastojanje srednjih i malih britanskih poduzetnika u tome sektoru da kapitaliziraju to rastuce tržište", dodala je.
Velika Britanija treci je najveci kupac prirodne kose u svijetu, nakon SAD-a i Kine. Gotovo polovica zahtjeva odnosi se na brazilsku kosu, a 29 na kosu iz Indije koja se desetljecima koristi za izradu perika.