Izložba Histria produžena do nedjelje

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Izložba hrane, pica i ugostiteljske opreme Histria, koja se protekla tri dana održava u Domu hrvatskih branitelja u Puli, trebala je u subotu biti zatvorena, no zbog velikog je interesa, ali i nevremena koje je sprijecilo mnogobrojne izlagace iz Slavonije i Dalmacije da se vrate kucama, produžena do nedjelje u podne.

- Jako smo zadovoljni ovogodišnjom izložbom, kako brojem izlagaca i proizvoda, tako i posjetom. I sami izlagaci isticu izuzetno zadovoljstvo, preseljenje u centar grada donijelo je veliku posjecenost. Takoder, izlagacima je pružena velika pažnja pa su mnogi odlucili produžiti izložbu do navecer, a oni iz Slavonije i Dalmacije do nedjelje, rekla je Jasna Jaklin-Majetic, predsjednica HGK-Županijske komore Pula.

Subotnji program poceo je predavanjem na temu "Kako pokrenuti e-poslovanje", koje je prezentirao Miroslav Ahac iz pulskog HGK-a, a u 13 sati mnogobrojni posjetitelji uživali su u promociji i degustaciji ribljeg programa tvrtke Mauros hobotnica.

Raznolikost je rijec koja najbolje opisuje ovogodišnju ponudu izložbe, kojoj se unatoc ekstremnim vremenskim uvjetima odazvalo više od 200 izlagaca iz sedamnaest županija. To je bio dovoljan mamac za mnogobrojne posjetitelje u protekla tri dana.

Ove je godine novost bilo predstavljanje "novog proizvoda" - da bi takvim bio proglašen, na tržištu nije smio biti dulje od godinu dana. Dvadeset proizvodaca na ovogodišnjoj Histriji prezentiralo je 36 novih i nagradenih proizvoda. Od 46 istarskih proizvodaca prisutnih na izložbi dvanaest je pripremilo nove proizvode, medu kojima one od mesa istarskog goveda, namaz od tune, meda i masline, caj od lista masline te "Istarsku košaricu", slatki proizvod pet udruženih obrtnika. Na sajmu je bilo moguce degustirati i kupiti raznovrsne kolace, kruh, vina, med, sokove, likere, mesne proizvode, sireve, puževe, marmelade i džemove.

Naglasak ovogodišnje izložbe stavljen je na oznake kvalitete - istaknuti su proizvodi izlagaca koji su nositelji znakova Hrvatska kvaliteta, Izvorno hrvatsko, Superbrands, Eko proizvod, Otocni proizvod, Halal, Košer ili IQ, a sve je zacinjeno pregledom cak 110 maslinovih ulja. (G. ROJNIC)


Podijeli: Facebook Twiter