Toliko sam iznerviran radom pošte da sam vam morao pisati da bi javnost bila upoznata s javašlukom u poslovanju.
Imam 1.800 kuna invalidske mirovine i, da bih kako-tako preživio, prodajem stvari koje ne koristim. Zapakirao sam dva objektiva za kameru, došao na šalter u pošti i rekao djelatnici da trebam poslati pouzecem paket. Pošto nisam imao kod sebe naocale, ona mi je sve ispunila, s tim da ja trebam dobiti 723 kune od pouzeca.
Paket je poslan 10. 12. 2009. i nije došao na odredište jer je "nestao", a meni pošta nakon mjesec i pol nudi odštetu od 134,42 kune!!! Navodno sam ja kriv jer nisam znao da treba poslati kao vrjednosno pismo. Pa zar svi moramo znati poštanske zakone?!
Valjda bi trebala prvo njihova djelatnica to znati! Sjecam se da me je pitala vrijednost paketa, i to napisala na njega. Pa što više reci?!
Da je to jedina stvar, bilo bi dobro, nego mi se u zadnje vrijeme dva puta desilo da platim poštarinu na prispjeli paket, iako je pošiljatelj vec platio poštarinu.
Nakon provjere, odem u poštu s potvrdom da je placena poštarina i, nakon natezanja i izgubljenog vremena, naprave povrat poštarine. Zadnji put pitam kontrolora, koji mi je nevoljko donio novac, cija je to greška, a on se samo okrenuo i otišao!!!
Prilažem svu dokumentaciju (osim prve potvrde o placenoj poštarini jer sam je iznerviran bacio, ali je mogu nabaviti ako treba).