Za dva tjedna, tocnije 15. rujna, bit ce raspisan medunarodni javni natjecaj za odabir najpovoljnijeg partnera-investitora Brijuni rivijere. Natjecaj ce biti zakljucen 15. sijecnja iduce godine.
Prema našim informacijama, Muzil, Pinetu, Hidrobazu, Katarinu i Monumente razgledalo je do danas 28 stranih i domacih potencijalnih investitora. U Brijuni rivijeri kažu da su zainteresirani dolazili iz Francuske, Engleske, SAD-a, Italije, Španjolske, Njemacke, Rusije i Hrvatske.
Za ovaj je projekt zainteresirano bilo i nekoliko domacih kompanija, kao što je ona Danka Koncara i navodno jedna od tvrtki HNS-ovog celnika Radimira Cacica. Interes je pokazala i nizozemska kompanija Citygreen, s kojom je suradivao kontroverzni porecki poduzetnik Dražen Golemovic.
Projekt marine na Svetoj Katarini postoji vec više od desetljeca.
Poznato je naime da su bivši vlasnici brodogradilišta Heli i tvrtke Heli
Yacht, sadašnjeg brodogradilišta Avangarde u pulskoj slobodnoj zoni -
obitelj Stangl iz Njemacke, sa svojim suradnicima i strucnjacima
izradili projekt izgradnje marine, za koji su utrošili 2,8 milijuna
eura.
Projekt je vodila sestrinska tvrtka Istra consulting, no posao su
zakocile tadašnje politicke prilike. Nakon tog projekta rodila se ideja o
osnivanju Brijuni rivijere, kažu nam bivši projektanti u Heliju.
Projekt marine koji su oni izradili još leži u ladici vlasnika. Tvrde da
se navodno jednaka projektna dokumentacija javlja sada u tenderu za
medunarodni javni natjecaj. Stoga bi se, kako sada stvari stoje, sve
moglo uskoro naci na sudu.
Direktor tvrtke Brijuni rivijera Ratomir
Ivicic odbacuje tvrdnje o plagiranju projektne dokumentacije i tvrdi da
su sami izradili sve potrebne papire.
- Cuo sam o projektu tvrtke
Heli, no kategoricki odbacujem bilo kakve insinuacije da smo mi
plagirali ili dijelili njihove projekte. Naša je tvrtka sama izradila
svu potrebnu dokumentaciju za prednatjecaje, a trenutacno radimo i na
papirima za medunarodni javni natjecaj, kaže Ivicic.
Po urbanistickom
planu Grada Pule, vezano uz kapacitete za luku nautickog turizma na
podrucju grada dopušta se da se na Svetoj Katarini izgradi marina s 400
vezova u moru i 200 na kopnu. Druga marina, koja po projektu ima naziv
"Luka 2", predvida 150 vezova u moru i tisucu vezova na kopnu, odnosno
bila bi prakticki suha marina, uglavnom za dokovanje jahti. (C. B. GALIC)
VIŠE U TISKANOM IZDANJU