Izgradnja marine na Sv. Katarini uskoro na sudu?

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Za dva tjedna, tocnije 15. rujna, bit ce raspisan medunarodni javni natjecaj za odabir najpovoljnijeg partnera-investitora Brijuni rivijere. Natjecaj ce biti zakljucen 15. sijecnja iduce godine.

Prema našim informacijama, Muzil, Pinetu, Hidrobazu, Katarinu i Monumente razgledalo je do danas 28 stranih i domacih potencijalnih investitora. U Brijuni rivijeri kažu da su zainteresirani dolazili iz Francuske, Engleske, SAD-a, Italije, Španjolske, Njemacke, Rusije i Hrvatske.

Za ovaj je projekt zainteresirano bilo i nekoliko domacih kompanija, kao što je ona Danka Koncara i navodno jedna od tvrtki HNS-ovog celnika Radimira Cacica. Interes je pokazala i nizozemska kompanija Citygreen, s kojom je suradivao kontroverzni porecki poduzetnik Dražen Golemovic.

Projekt marine na Svetoj Katarini postoji vec više od desetljeca. Poznato je naime da su bivši vlasnici brodogradilišta Heli i tvrtke Heli Yacht, sadašnjeg brodogradilišta Avangarde u pulskoj slobodnoj zoni - obitelj Stangl iz Njemacke, sa svojim suradnicima i strucnjacima izradili projekt izgradnje marine, za koji su utrošili 2,8 milijuna eura.

Projekt je vodila sestrinska tvrtka Istra consulting, no posao su zakocile tadašnje politicke prilike. Nakon tog projekta rodila se ideja o osnivanju Brijuni rivijere, kažu nam bivši projektanti u Heliju. Projekt marine koji su oni izradili još leži u ladici vlasnika. Tvrde da se navodno jednaka projektna dokumentacija javlja sada u tenderu za medunarodni javni natjecaj. Stoga bi se, kako sada stvari stoje, sve moglo uskoro naci na sudu.

Direktor tvrtke Brijuni rivijera Ratomir Ivicic odbacuje tvrdnje o plagiranju projektne dokumentacije i tvrdi da su sami izradili sve potrebne papire.

- Cuo sam o projektu tvrtke Heli, no kategoricki odbacujem bilo kakve insinuacije da smo mi plagirali ili dijelili njihove projekte. Naša je tvrtka sama izradila svu potrebnu dokumentaciju za prednatjecaje, a trenutacno radimo i na papirima za medunarodni javni natjecaj, kaže Ivicic.

Po urbanistickom planu Grada Pule, vezano uz kapacitete za luku nautickog turizma na podrucju grada dopušta se da se na Svetoj Katarini izgradi marina s 400 vezova u moru i 200 na kopnu. Druga marina, koja po projektu ima naziv "Luka 2", predvida 150 vezova u moru i tisucu vezova na kopnu, odnosno bila bi prakticki suha marina, uglavnom za dokovanje jahti. (C. B. GALIC)

VIŠE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter