Istri 7,3 milijuna kuna za turizam

Isteklo je pravo korištenja fotografije
Isteklo je pravo korištenja fotografije

Istarski turisticki sektor dobio je za promociju i poticaje organiziranog turizma u pred i posezoni 7,3 milijuna kuna. Rijec je o novcu koji dodjeljuje Hrvatska turisticka zajednica na osnovi devet modela udruženog oglašavanja i poticaja.

Istri su odobrene sve kandidature, saznajemo iz HTZ-a. Za udruženo oglašavanje s HTZ-om i gospodarskim subjektima na Poluotok odlazi 2,5 milijuna kuna, za udruženo oglašavanje samo sa sustavom turistickih zajednica 2,8, a za promidžbu regionalnih avioprograma 1,3 milijuna kuna.

Za organizirane turisticke dolaske u pred i posezoni u zracnom prometu dodijeljeno je 265 tisuca kuna, za isti segment turista, ali u autobusnom i željeznickom prometu 241 tisuca kuna, a za organizirane autobusne ture 344 tisuce kuna. Što se tice poticaja za školske izlete, iz Istre nije bilo zainteresiranih.

Medu brojnim stranim velikim touroperatorima koji ce ove godine sudjelovati u ujedinjenoj promidžbi su britanski Thomson, austrijski Gruber Reisen, njemacki ID Riva Tours, talijanski Kompas Italia te ceški Vitkovice Tours.

Mjere udružene promidžbe dio su ukupne promidžbe turisticke Hrvatske za koju ce se izdvojiti 30 milijuna eura. Na internetsku promidžbu namjerava se potrošiti 15,5 milijuna kuna, dvostruko više nego lani, i to na povecanje internetskog prometa na www.croatia.hr, bolji rang na Googleu, pojacanu aktivnost na društvenim medijima kao što su Facebook, YouTube i Twitter te intenzivno internetsko oglašavanje po tržištima.

Dio novca otici ce i na kampanje za 25 ciljanih inozemnih tržišta, zatim na globalno televizijsko oglašavanje te na TV oglašavanja na primarnim i sekundarnim tržištima kao što su Njemacka, Italija, Skandinavija, Austrija, Ceška, Nizozemska, Poljska, Slovenija Madarska, Slovacka, Španjolska, Rusija, Belgija i Hrvatska.

Globalno oglašavanje ukljucuje CNN, BBC World, Eurosport i Euronews.

Predvidena je i kampanja za domace tržište, pojacana afirmacija vina, gastronomije i kulture te privremeno ukidanje viza koje ce, pored Rusije i Ukrajine, ove godine vjerojatno obuhvatiti Kinu i Indiju. Pozornost ce se takoder dati specijaliziranim sajmovima, ali i promoviranju Hrvatske kao lifestyle destinacije.


Podijeli: Facebook Twiter