Približno dvije trecine korisnika interneta u Hrvatskoj korisnici su društvenih mreža, a petina ih upotrebljava internet za kupnju, pokazuju istraživanja agencije GfK provedena u srpnju na uzorku od 1.000 gradana starijih od 15 godina.
Od oko dva milijuna osoba starijih od 15 godina koje u Hrvatskoj upotrebljavaju internet, njih 64 posto koristi društvene mreže (Facebook, Twitter i druge). Na kraju prošle godine bilo ih je 57 posto.
Društvene mreže u vecoj mjeri koriste muškarci (67 posto) nego žene (62 posto), a prema dobi najviše internauta na društvenim mrežama je medu populacijom izmedu 18 i 24 godine - 92 posto.
Slijedi skupina izmedu 15 i 17 godina s udjelom od 88 posto te korisnici u dobi izmedu 25 i 34 godine sa 80 posto.
Prema rezultatima GfK-ova istraživanja, korisnici pametnih telefona koji za povezivanje s internetom upotrebljavaju mobitel u vecoj mjeri su korisnici društvenih mreža.
Medu korisnicima interneta u Hrvatskoj, petina njih odnosno 20 posto obavlja online kupovinu, a još 12 posto razmišlja o tome. Najviše internetskih kupaca je u Zagrebu, a slijede Istra i Primorje te sjeverna Hrvatska.
Dalmacija, Slavonija i Lika imaju najmanje online kupaca. Prema dobi, kupnja putem interneta najviše je zastupljena medu gradanima izmedu 25 i 44 godine.