Istrani ove godine na skijanju u prosjeku šest dana

Slovensko skijalište Krvavec (K. TADIJIĆ)
Slovensko skijalište Krvavec (K. TADIJIĆ)

I ove su godine među Istranima najtraženija skijališta u Italiji, Sloveniji i Austriji, a kako saznajemo od turističkih agencija iz Istre koje se bave prodajom skijaških aranžmana, najviše se traži šestodnevni skijaški odmor. Naime, kriza i dalje ne dozvoljava istarskim ljubiteljima skijanja da izdvoje više novca za duži zimski odmor u najtraženijem skijaškom periodu - prvom tjednu siječnja za vrijeme školskih praznika.

- Zasad je prodaja aranžmana slabije krenula nego lani, ali sve više upita dobivamo u zadnjih sedam dana. Kao i lani, očekujemo da će najprodavaniji biti aranžmani od pet noćenja i šest dana što se i lani pokazalo optimalnim zimskim odmorom u ovo krizno vrijeme, kaže nam Floris Milohanić iz pulske agencije Zeatours koja je lani na skijanje u udarnom bijelom tjednu na talijanska skijališta poslala oko 500 Puležana, Rovinježa i Porečana. Veli da se za tako kraći period skijaši najčešće odlučuju za hotele, gdje se cijena s polupansionom kreće od dvije tisuće na gore. Za 3.300 kuna može se pak naći apartman za četiri osobe.

Kaže da se cijene nisu mijenjale u odnosu na lani. Ujedno, Zeatours organizira u bijelom tjednu i skijaški kamp za osnovnoškolsku djecu u skijalištu Folgarija za onu djecu čiji roditelji taj tjedan ne mogu uzeti godišnji odmor ili jednostavno nemaju novca. Veli da se ta ponuda pokazala punim pogotkom, a za djecu se na skijalištu, gdje imaju organiziranu školu skijanja, brinu odgojitelji.

Pulska turistička agencija Uniline za razliku od Zeatoursa već sada bilježi rast prodaje skijaških aranžmana od 11 posto u odnosu na isto razdoblje protekle godine, kažu nam iz ove agencije.

- Usprkos prošlogodišnjim trendovima, ove je godine prodaja skijaških aranžmana kod domaćih skijaša započela puno ranije nego što je to bio slučaj protekle dvije sezone. Naime, u zadnje dvije godine skijaški su se aranžmani najviše prodavali krajem studenog i početkom prosinca. Trenutni prodajni rezultati sugeriraju porast.

Taj podatak ne podrazumijeva veći broj ukupnih prodanih aranžmana, već očitu promjenu trendova kod domaćih skijaša, tvrdi nam Kristijan Gržetić, glasnogovornik agencije. (B. BAN)

VIŠE ČITAJTE U TISKANOM IZDANJU


Podijeli: Facebook Twiter