Iako su počeli s radom kasnije od očekivanja, tek sredinom lipnja, te ovo ljeto zbog iznimno kišovitog i hladnijeg vremena nije bilo idealno za vodene radosti, prvi vodeni park u Hrvatskoj - Istralandia kraj Brtonigle imala je ljetos čak 130 tisuća posjetitelja. Kako nam kaže projektni menadžer parka Silvio Kraljević, ta je brojka iznad svih očekivanja prve godine rada Istralandije, koja cilja na 100 do 150 tisuća posjetitelja godišnje.
Najviše gostiju iz susjednih zemalja
- Sto trideset tisuća posjetitelja su u svakom slučaju iznad naših očekivanja budući da smo u feasibility studiji tu brojku spominjali isključivo kao najpovoljniji scenarij, i to u okviru 90 radnih dana. Loše vrijeme, odnosno 33 kišna dana, kasni početak otvaranja aquaparka odredilo je ovu turističku sezonu kao izrazito lošu jer smo imali svega 50-ak sunčanih dana. Međutim, naši rezultati otkrili su da su nam potencijali jako veliki, sve uz uvjet "normalnih" okvira poslovanja, a to su raniji početak otvaranja aquaparka te sunčanija ljetna sezona. Zato ćemo iduće godine park otvoriti već 1. lipnja, komentira Kraljević prvu sezonu rada.
Vodene radosti, bazeni, tobogani i razne druge atrakcije pokazale su se zanimljivim sadržajem koji je privukao najviše gostiju iz zemalja u okruženju - Slovenije, Italije, Njemačke, Austrije, ali i iz Nizozemske i daleke Rusije. Ujedno, i domaće je jako interesiralo kako funkcionira istarski zabavni park na vodi. Velik dio njih došao je i zahvaljujući velikoj promidžbenoj kampanji koju je provodila tvrtka Aquapark Istralandia uoči otvaranja i tijekom ljeta.
- Naša promidžbena kampanja izuzetno je odjeknula na tržištu cijele Slovenije i talijanskih regija Friuli Venezia Giulia i Veneto, gdje smo bili nazočni putem medija, radiostanica, benzinskih postaja, trgovačkih centara, jumbo plakata i flayera-deplijana, te na tržištima na kojima smo bili prisutni putem Turističke zajednice Istre, turističkih agencija i kuća, veli Kraljević.
Dogodine bez čekanja u redovima
Nakon prve sezone ovaj je objekt pokazao i neke od boljki koje će se ispraviti do iduće godine. Ipak, kako ističe Kraljević, neće biti puno posla.
- Velik interes korisnika, veći od očekivanog, otkrio je malobrojne slabosti koje smo odmah po završetku sezone počeli otklanjati, a koje se uglavnom tiču manjih čekanja u redovima za atrakcije, sanitarne čvorove i ugostiteljske objekte, kaže Kraljević. Što se tiče dodatnih ulaganja koja je na otvorenju najavio investitor, porečki poduzetnik Branko Kovačić, Kraljević nije htio još najavljivati.
- Intencija nam je da novim investicijskim ciklusom otklonimo uska grla na koja smo naišli u prvoj sezoni rada, ali za sada nećemo otkrivati karte. Možemo samo pripremiti naše vjerne korisnike i nove buduće posjetitelje da ćemo ih iznenaditi kvalitetom novih atrakcija i bogatim animacijskim programom. Promocijski kanali koje nismo u dovoljnoj mjeri obradili u ovoj sezoni bit će obrađivani ciljano i u mjeri u kojoj očekujemo najveće pozitivne učinke. I dalje ostajemo s promotivnim cijenama sezonskih ulaznica, obiteljskih i grupnih paketa cijena, na zadovoljstvo naših korisnika, kaže Kraljević. (Barbara BAN)
VIŠE PROČITAJTE U TISKANOM IZDANJU