Ne bi li preduhitrili manje narudžbe zbog smanjene prodaje u redovima svojih kupaca, u Istragrafici, vodecoj regionalnoj tvornici kartonske ambalaže, potražili su nove tržišne putove. Jedan od njih je ulazak na tržište brze hrane, koje je u zamahu i jedno od rijetkih u krizi bilježi rast potrošnje.
U suradnji s tvrtkama koje se bave brzom prehranom kreirano je nekoliko nosiljki za pržene krumpirice, s dodatnim mjestom za cašice za umak te pice. S obzirom na to da je nova ambalaža docekana s velikim zanimanjem, Istragrafika razvija i nove nosiljke za hranu, na koje se mogu prikvaciti dodaci za priloge.
Proizvedeno je još nekoliko inovativnih proizvoda, a najznacajniji su ambalaža za odlaganje vina od dvobojnih kartona i ona za pakiranje cokoladnih slastica u obliku torbice. S ova tri proizvoda Istragrafika ce se predstaviti na svjetskom medunarodnom natjecanju za dizajn ambalaže The Dieline Awards.
- Ne bismo li zadržali dosadašnji tempo proizvodnje u tri smjene sa 150 zaposlenih radnika, poceli smo osmišljavati nove proizvode i širiti tržište. Mladi strucnjaci iz odjela za konstrukcije i tehnološku opremljenost proizvodnje omogucili su nam konstrukciju novih proizvoda. Novim inovativnim proizvodima kompenzirali smo smanjene narudžbe naših stalnih kupaca, nastalih zbog slabije prodaje njihovih proizvoda, kaže direktor Istragrafike mr. Enis Kancelir.
Do visokokvalitetnih proizvoda rovinjski kartonažeri dolaze zbog tehnološke opremljenosti. Novi tiskarski strojevi vrijedni su više od dva milijuna eura. Uz to, odjel za konstrukciju i razvoj proizvoda radi punom parom.