Vodeci hrvatski proizvodac i izvoznik komercijalne kartonske ambalaže - Istragrafika - osvojio je na 9. festivalu ambalaže FEST.A CROPAK 2012. nagradu CROPAK za najbolju ambalažu u kategoriji "Tehnicka izvedba". Nagradena je kutija za sladoled King Prestige, vlasnika proizvoda Frikom Beograd, cije je konstrukcijsko rješenje osmislio Zoran Švraka, voditelj razvoja i konstrukcije proizvoda Istragrafike.
Naizgled jednostavna kutija prilagodena je kategoriji složive ambalaže za rucno pakiranje proizvoda. Rijec je o ekskluzivnoj kutiji za sladoled koji dolazi u neposredni kontakt s ambalažom, što je omoguceno posebnim laminiranjem poledine kartona zlatnom folijom, certificiranom za izravan dodir s hranom.
Festival FEST.A CROPAK ove se godine održava kao dio Svjetskog kongresa o ambalaži i Svjetskih dana ambalaže u Splitu. Nagrade je dobitnicima urucio predsjednik Svjetske organizacije za ambalažu Thomas Schneider. Na natjecaj je ove godine prijavljeno 19 proizvoda i 22 serije u šest kategorija, ukupno više od 120 proizvoda.
Nagrade CROPAK omogucuju dobitnicima nominaciju i u svjetskoj konkurenciji za prestižno priznanje WorldStar 2012. Istragrafika je aktualni dobitnik nagrade WorldStar u kategoriji prototipa ambalaže za pice, za proizvod Black&Wine, koji je 2010. dobio nagradu CROPAK. Rijec je o jednostavnoj, a ipak estetski privlacnoj ambalaži za butelju vina, izvedenoj iz dvobojne valovite ljepenke, koji unakrsnim formiranjem kutije reflektira neobicnu arhitektonsku formu.
Istragrafika, koja posluje u sastavu Adris grupe, u 2011. ostvarila je 124 milijuna kuna prihoda od prodaje, cime je zadržala poziciju vodeceg hrvatskog proizvodaca komercijalne kartonske ambalaže. Uspješnu poslovnu suradnju kompanija ostvaruje s mnogim domacim i inozemnim partnerima, poput Beiersdorfa, Carlsberga, Droge Kolinska, Saponije, Dukata, Cedevite, Kraša, Leda i ostalih. Istragrafika gotovo svake godine dobiva nagrade CROPAK, a ove je godine prvi put dobila prestižnu medunarodnu nagradu WorldStar. (A. POKRAJAC)